شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0211.

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 من دقیقا مصداق بارز و تمامـ و کمال ِ  " با یک دست دوتا (بگو پنج تا یا حتی بیشتر) هندونه نمیشه

 برداشت "  هستمـ . اصلا خودش هستمـ !

 

 پ.ن : 24 ساعت برای من باید می شد 30 ساعت احتمالا !

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۵)

من نیز :)
پاسخ:
خدا کمک کنه بهمون :)
این روزا خیلی دلمـ میخواد همۀ 24 ساعت رو بیدار بمونمـ اما نمیشه !
پاسخ:
بله نمیشه ... اگر میشد من به کارام میرسیدم
  • خانم چادری
  • چی شده! چی شده! (فامیل دور)
    پاسخ:
    هیچی نشده :))))
    کارام خیلییی زیاااااده
    آخ آخ نگو که دلم خونه خواهر :|
    پاسخ:
    :))
  • واقعیت سوسک زده
  • ان هم از نوع سنگین و بزرگش, هندوانه ها را می گویم !
    پاسخ:
    دقیقا !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">