شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

209.

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

 ی عمو هایی همـ هستند که خیلی با معرفت ان ، علیرغمـ راه دور و مسافت زیاد . مثلا ی وقتا که حال دلت

 خوب نیست و بغض قورت داده داری ، میان می گن :عمو جون هر کاری داشتی رو من حساب کنیا ، اگه بابا

 مسافرت بود و جایی خواستی بری و کاری داشتی ی زنگ بزن خودمو می رسونمـ .

 بعد آدمـ اینجور وقتا اگه بغضش بالا نیاد و اشک تو چشاش جمع نشه چی کار کنه دقیقا ؟!

 

 پ.ن : شکر خدا که وقتی ی بند دلتو پاره می کنه ، ی بند دیگه جاش می زنه ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۵)

:)

خدا رو شکر واقعن..
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    وقت روضه نیست،
    قبول...
    اسم عمو اما،
    من را یاد آب می آورد.
    یاد "الان انکسر ظهری"...
    دست من که نیست...
    پاسخ:
    آخ .... بهااااره ...
    انکسر ظهری و قلت حیلتی ..
    بعد از خوندن پست دقیقا نظرم با نظر بهاره یکی بود...
    .
    .
    آخ که من چه قدر این عمو ها رو دوس دارم ...
  • گرافیست کوچولو
  • عمو های ِ‌دوست داشتنی :)
    پاسخ:
    بح بح خانومـ ِ گرافیست جان! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">