شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

205.

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

 دانشگاه ها پر است از دختر هایی در آستانه بیست سالگی که هنوز کوچکند ، هنوز باید دخترانگی کنند ،

 هنوز پاک اند .. اما متوجه نمی شومـ چرا باید این رنج را متحمل شوند که وقتی 8 صبح کلاس دارند کله ی

 صبحی حتما آرایش کنند و بیایند سر کلاس ؟! نمی فهممشان اصلا !

 نمی دانمـ شاید کسی بهشان گفته زشت انــد . شاید اعتمــاد به نفس پایینی دارند . فردی صمیمی مثل

 پـدر یا مـادر در زندگــی شان نیست که بهشان بگویــد همینطوری با همان صــورت معصــومـ خودشان خیلی

 قشنگ ترند؟ و با آن رژ لب پررنگ شبیه زن های در آستانه ی چهل سالگی اند که نگران بالا رفتن سن خود

 هستند ؟! اگر دلیلش هیچ کدامـ از این ها نیست ، شاید جایی جادو جنبلی چیزی بهشان اثر کرده !

 

 پ.ن : بعد همـ هی می نشینند از عقب مانده بودن کشورمان می گویند!!

 پ.ن : فکر نکنمـ دیگر نیازی باشد توضیح بدهمـ آرایش در کشور های پیشرفته یک ضد ارزش است ؟!

 پ.ن : من البته  خودمـ به شدت طرفدار آراستگی ، تمیزی و قرطی بازی و خوش تیپ بودن هستمـ .. این

 البته یک امـر فطـــری ست ، اما آنچه می گویمـ یک رنجی ست انگار به دوش دخترکــان سرزمین َمـ ، یک

 افراطی گری مخرب .

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۸)

  • سراجا منیرا
  • سلام
    جالب نوشتید...
    پاسخ:
    سلامـ .
    باریکلا...خوب بود
    دانشگاه جان :))
    پاسخ:
    بعله دانشگاه جان! :)))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یک دوست خوابگاهی داشتم.میگفت یکی از دوستاش با یک دختری هم اتاقی بوده که هر روز صبح آرایش کردن جزء واجباتش بود.یک روز صبح که داشته رژ میزده میره کنار آینه و بهش میگه به نظرم عزیزم لب های خودت خیلی ناز تر از این رژه ...

    دختره از اون روز به بعد دیگه رژ نمیزنه بره دانشگاه


    پ.ن : تربیت بدنی داشتیم بعد من همیشه آخرین نفر بودم آماده میشدم برم بیرون.دو تا دخترا بودن که آرایش کامل داشتن همیشه.بهم گفتن خوبه شما صب به صب نمیخوای آرایش کنی و گرنه هیچ وقت به دانشگاه نمیرسیدی. 
    من :|
    دانشگاه :|
    آرایش :|
    پاسخ:

    :)))

    بسی خنده رفت بر ما ...

    حقیقتا نمی فهممشون :|

    سلام
    احسنت..
    پ ن 3 خیلی خوب بود
    پاسخ:

    سلامـ .

    :)

  • بے بازگشتــــ ...
  • عاشق دغدغه هایتان هستم رفیق جان :-*
    پاسخ:

    آه و فغان از این دغدغه ها !

    :*

  • خانم چادری
  • سلام
    آخی... نازی..

    آراستگیو قرطی بازی رو خوب اومدی هااااا
    پاسخ:

    سلامـ .

    بلی :)))

    آخ مائده...
    ینی من تو کل دانشگامون یه موجود عجیبم به خاطر آرایش نکردنم:)))
    دختره یه جوری میاد دانشگاه که من وقتی نگاش میکنم با خودم فکر میکنم که این از ساعت چند بیدار شده؟؟ :))
    بعد خودم صبا با چک و لگد مامانم از خواب پا میشم :دی

    + نمیدونم هدفشون از آرایش کردن چیه :/
    پاسخ:

    ای جانمـ :)

    نه ببین ما عجیب نیستیمـ الان .. اونا عجیبن .. دنیا برعکس شده والا !

    منمـ نمیدونمـ :/

    درسته...
    یه جور از بین رفتن لیلی هاو تبدیل شدنشون به لیدی :)
    پاسخ:
    بلی متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">