شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0191.

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 مادر ِ داوود ! تو استفتاح خواندی برای پسرت ..

 من ! برای حجت خدا ..

 تو ! پسرت آمد ، خیلی زود ، به اندازه ای که یک سوار تیزرو بتواند از عراق به مدینه بیاید ..

 من ! امامـَمـ ، خواهد آمد ؟! زود ، خیلی زود ..

 

 پ.ن : اعتکــاف به من فهماند ، پیدا می شوند دختـر های پاک و معصومـی که مدت ها بود در دنیـا

 دنبالشان گشته بودمـ .. مدت ها بود منتظر بودمـ پیدایشان کنمـ .. حتـی اگر در این دنیا به قدر سه

 روز سهمـ َمـ از رفقاتشان باشد .. هنوز هستند دختر هایی که فهـمـ ِ شان بزرگ است و روح ِ شان

 وسیع ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۶)

بعله ... ان شاالله یکیشونم خودتونی الان :)
امیدوارم من رو هم دعا کرده باشی:)
پاسخ:

فدا مدا ..

بعله گفتمـ خدایا این ماهی به من گفته اگه حاجتشو نگرفتمـ همین جا تو مسجد بمونمـ :))

:)
چه زیبا گفتی!

پاسخ:

هذا من فضل ربی ..

با حضور تو این پی نوشت به من ثابت شد! {گل}

پاسخ:

عاقا ما مخلصیمـ ..

 سلام.
.
داشتم تو اینستا گرام کتابایی که خریدی رو نگاه میکردم.
.
جمجمه ات را قرض بده برادر
رو من خیلیـــــــــــ دوس داشتم. قشنگ بود البته فکر میکنم...

پاسخ:
جدی ؟! .. چه خوب ..
اعتکاف ِ ابرار :)
همه مثل هم خوب میشن ...
پاسخ:
.. یه پا جامعه ی اسلامیه برا خودش ..
کاش یکم بیشتر بود :l هعی..
پاسخ:
چی یکمـ بیشتر بود دقیقا ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">