شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0188.مَن اَتاکُمـ نَجا *

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

جانمـ را آوردمـ .. روحمـ را .. که صیقلی َ ش کنید .. شکایت کردمـ از هــوای نفس ، از این مبـارزه

جان فرسای میان ِمان ، این جنگی که من شکست خورده َ ش هستمـ و مغلوب و حقیـر .. و مگر

نه اینکه پیـروی هــوای نفس آدمـ ها را کوچــک می کند ، حقیـر می کند ، اصلا می اندازدشان از

چشمـ آن عزیـز بالـایی ، انتظار خدا را کمـ می کند انگار .. و چه سیه روزی ای بالـاتر از اینکه خـدا

انتظارش را از تو کمـ کند ؟!

شما که طَهارَةً  لِاَنفُسِنا  که تَزکیَةً  لَنا  هستید کمک کنید .. اصلا از همه ی این ها گذشتــه ،

شما که امامـ رئوف هستید ، که مهربانی و مهمان نوازی ِتان زبانزد است ، شما که حتی خادمان

حرمتان مهرشان به مهربانی شما وصـل است و به گونه ای تجـلی رحمت شما هستند .. دل ِتان

می آید مرا دست خالی بفرستید در آن شهر دود و ماشین ؟!

می شود مرا کمک کنید ؟! مرا یاری دهید در این جنگ های سخت مردافکن ؟!

 

* آن که به شما روی آورد نجات یافت  /  جامعه ی کبیره ی عزیز

1. طهارت جان های ما  / چامعه ی کبیره ی عزیز

2. تزکیه ی ما  / جامعه ی کبیره ی عزیز

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۷)

به آقـا بگویید این حوالی یکی هست که دِل اَش گرفته ... یکی که هوای کبوتر شدن دارن ، اما بالِ پَر زدن اَش نیست ... بگویید خیلی چیزها هست که باید برایتان ، دَرِ گوشِ خودتان ، یواشکی ، بگوید ...
(اِلتماسِ دعا)
پاسخ:
بازگشته ام اما ، می گویم ..
محتاجیم
میشود؟...
پاسخ:
می شود فکر کنم!
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
الهی
انا عبدک الذلیل الحقیر
پاسخ:
یا رب ارحم ضعف بدنی و رقة جلدی و دقة عظمی
دخیلک یا رئوف..
سلـامـ .
به روزمـ و منتظر قدوم شمـا .
(یا حق)

پدر و مادرم سخن با شما بسی مشکل است میدانم این داغ با توجه به علاقه‌ای که به من داشته‌اید بسیارسخت است. پدرم مبادا کمر خم کنید. مادرم مبادا صدای گریه‌ی شما را کسی بشنود.
 
پدر و مادرم همان‌طور که قبلاً مقاوم بودید در این فراز از زندگی‌تان نیز صبر کنید و با صبرتان دشمن را به ستوه آورید، دوست دارم جنازه‌ام ملبس به لباس سپاه بوده و به دست شما در قبر گذارده شود؛ مرا از کودکی خود از محبان حسین (ع) و زهرا (س) تربیت کردید. از طعن دشمنان نهراسید.
 
نهایت و اوج محبت فانی شدن در راه معشوق است و من فانی فی الله هستم. همه باید برویم که انالله و اناالیه راجعون. فقط نحوه‌ی رفتن مهم است و با چه توشه‌ای رفتن.
فرازی از وصیت نامه شهید محمدرضا تورجی زاده

+می دونم رو سیام/من اگه بی وفام / ولی عشقم اینه / عاشق این آقام
منتظر یه اشاره م / هرچی که دارم بذارم / دلمو زیارت بیارم /منی که آواره م
دلم اگه بی قراره / چشام اگه هی می باره / ولی دلم غم نداره/ آقام دوسم داره . . .
  • محدثه انصاری
  • لحن نوشتارت به دل آدم میشینه

    مانا باشی:)
    پاسخ:

    لطف شماست .. ممنون

     

    سلام مشهدی ...
    زیارت قبول...
    نوشتم زیارت صبر آمد :)
    پاسخ:

    سلامـ ماهی خانومـ :)

    ممنون

  • واقعیت سوسک زده
  • زیارت قبول :) ...
    پاسخ:

    ممنون خانومـ ..

    ان شاءالله قسمت شما

  • بے بازگشتــــ ...
  • زیارتت قبول
    دلم خیلی وقته تنگ شده ...
    پاسخ:

    سلامـ خانومـ ..

    ممنون عزیزمـ ان شاءالله قسمت شما ..

    سلام!
    پاسخ:
    سلام خانوم!
    سلـامـ .
    آپـمـ .
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ..سلام . درود
    20سال 

    تبعید شد به سامرا

    فقط به جرم نقی و 

    هادی بودن!

    شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
    دعا بفرمائید...

    در جوار مرقدش هرگز به کم قـانع مشو

     چونکه از مـشـهـد بـرات کربلا باید گرفت ..

    پاسخ:
    احسنت ..
    شما که طَهارَةً  لِاَنفُسِنا  که تَزکیَةً  لَنا  هستید کمک کنید ...
    کمک کنید...
    کمک کنید...
    کمک می کند؟
    بعد از این همه نمک خوردن و نمکدان شکستن؟
    :(
    پاسخ:
    آخ ...
    من چرا کامنت نزاشتم!
    خانم! زیارت شما قبول
    ان شاله باز ازاین سفرا:)
    پاسخ:

    ممنون خانومـ ِ گل!

    ان شاءالله از این سفرا برای شما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">