شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0186. این پست را برای مادرمـ می خوانمـ

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

 برای مادرمـ ،

 که بیش از هرچیز

 در خانه ،

 خدا را یادآوری می کند ،

 با مهربانی بی حدّش ،

 با تابش بی منت َ ش

 وجودت را شکر مهربان ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۵)

  • واقعیت سوسک زده
  • بنده هیچ حس خوبی به لینک زن ندارم !
    پاسخ:
    چرا؟!

    شما بنویس ما هم بخونیم دیگه :)
    میدون رو میدیم دست شما جوونا. از ما که گذشت

    :دی
    پاسخ:
    ماهی ای .. از شما نگذشته ..

    شماها را دوست ندارم. شماها که این جور هستید. من اما همیشه می خوانم و نظر نمی دهم و رد می شوم. اما از مادر که می گویند فرقی ندارد که گفته و که نوشته. زیبا بود.

    آن دوستی هم که نسبت به لینک زن حس خوبی ندارد هم از شماهاست. راست می گوید این لینک را از این جا ها بردارید به مایتعلق وبلاگ تان نمی خورد.

    پاسخ:
    مهم نیست چه کسی دوست دارد یا ندارد .. برای من مهم چیز دیگریست
    فکر می کنم حداقل در این چند سانتی متر جا خودم حق تصمیم گیری دارم که چه کنم و چه نکنم.
     به هر حال نظر لطفتونه که فکر می کنید زیباست ..
    پادشاه عالم که باشیم
    باز هم گدای مادریم
    پاسخ:
    حق!
    سایه مادرتان مستدام باد بالای سرتان انشالله
    پاسخ:
    ممنون ، همچنین مادر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">