شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0170.بگرد خضر زندگی ات را پیدا کن

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ق.ظ

 " ما ز بالاییمـ ُ بالا می رویمـ .. " از ندای درونـی انسان گفتید ، از اینکه آدمـ اگر به ندای درونـی اش

 گوش دهد ، مناعت طبع پیدا می کند ، بلند نظر می شود ..

 از موسی گفتید ، از مجمـع البحــرین ، از آن ماهـی که موسـی در ساحل از دست داد ، بی قراری

 اما نکرد .. ماهـی را از دست داد به جایش خضــر را پیدا کرد .. گفتید که برای از دست دادنـی های

 دنیا بی قراری نکنیمـ ، تا خضر زندگی مان را پیدا کنیمـ ..

 

+ یک روز در سال اتفاق می افتد اما من تا سال بعـد هوای ِ حرف هایشان را عمیق نفس می کشمـ  بعضی

   ها اصلا نفسشان حق است ..

+ خب البته که وقتـی حرف موسی می شود ، من جور دیگری بحث را دوست دارمـ ..

 

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۰)

دقیقن چند وقتیست دارم تمرین میکنم که یاد بگیرم که برای از دست دادنی های دنیا , بی قراریـــــــــ نکنم ...

دلمان باید انقدر بزرگ شود که اگر کسی یک لیوان آب یا حتا اندازه ی رودخانه ای از آن برداشت , باز هم دریا سره جایش باشد ...
پاسخ:

تمرین کردن آدمـ رو می سازه ..

خیلی عالـی گفتـی .. دریا باید سرجاش باشه ..

چقدر این پستو دوس داشتم ...
البته من خونه ی تو رو خاص دوس دارم ... نمیدونم چرا ...

میشه این یه روز در سال منم ببری حرف های عمیق تنفس کنم ...؟
پاسخ:

عزیزمـ لطف داری ..

خیلی دوست داشتمـ ببرمـ ولی حیف ی جلسه خانوادگیه .. اما میتونی از تلویزیون ببینیشون

یکشنبه صبح ها فک کنمـ شبکه قرآن ..

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خیلی دوسش داری ؟

    حضرت موسی ع رو میگم !
    پاسخ:
    خیلی ..
    منم بحث حضرت خضر که میشه حواسمو جمع تر میکنم...
    شاید به خاطر این نیم بیت که چن سال پیش خونده بودمش..
    موسی هم باشی خضری بایدت...
    سلام...
    قصه بالا نرفتن ما همین دل بستن به دنیاست...
    انقدر دل می بندیم که حواسمان به خضری نیست که قرار است پیدا شود. . .ماهی را انتخاب میکنیم و از خضر. . .
    همین است که سیراب نمیشویم...هیچ وقت. . .
    .
    .
    .
    عاشقانه های موسی (ع) را خیلـ ــی خـِـیلی دوست دارم. . .
    پاسخ:
    :)
    دلم گرفته دختر
    برام دعا کن که بدجور بی قرارم
    شاید خضر من مرگ باشد
    سلام دوستم

    اخ گفتی

    اصن دیگ حوصلشو ندارم

    مسخرس دیگ

    دانشگا خوبه رشته خوب نی. رشته هم خوبه ها ولی فعلا سطحش پایینه
    پاسخ:

    ئه ؟! چرا خُ ؟

    مث رشته ی ما ، ترمـ اول که می گن فقط نقاشیه :))

    سلام عزیزم.بهت تبریک میگم به خاطر این جای قشنگی که درست کردی.از مطالبت لذت بردم 1آرامشی توی مطالبت هست.لینکت می کنم.
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • معلومه اصن ;)
    پاسخ:
    عه؟!
  • باران زده
  • سلام
    دعا کن خضر زندگی ِ من هم پیدا بشه...
    خیلی وقته منتظرشم
    بخدا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">