شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0151.

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴ ق.ظ

 ابن عباس گفت :

 حسین را در خواب دیدمـ : بر در خانه کعبه ، پیش از آنکه متوجه عراق گردد ، دست

 جبرئیل در دست او بود و جبــرئیل فریاد می زد : " بیایید و با خدای _ تعالی _ بیعت

 کنید."

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۶)

  • بے بازگشتــــ ...
  • امش شب اوله ... همیشه بعده شب دهم ی بغض سنگینی تو گلوم میشینه ک نمیتونم نگهش دارم
    پاسخ:
    خود ِ ده روز یه بغضی تو گلومـ میشینه .. که دوست نداره بترکه ..
    ما را که " یامجیـر " و " اجـرنـا " عوض نکرد !
    دلتنگ گریه های محرم شده دلم ....
    پاسخ:
    خدامون مرهبونه ..
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • امشبت پر از عطر حسین /ع/

    الهی کِ از امشب .. دل هامون آب و جارو شه .. از غبار گرفتگی ..
    پاسخ:
    ایشالا ..

    حسین جان! 

    همه آبادنشینان ز خرابی ترسند
    من خرابت شدم و دم به دم آبادترم...

    من فقط دوس دارم این محرم واقعن گوشه ای شناخت پیدا کنم. 

    التماس دعا این شب ها.

    پاسخ:
    استجابت دعاهات ایشالا ..

    چقدر اشک دلم میخواهد

    اشکی که برای درک معنای محرم باشد!

    دعا کن توی سوگواری هات هو !

    پاسخ:
    محتاج دعاییمـ آبینه جون ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">