شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0145.

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 حکایت تو با من

 حکایت باران بـی امان است

 بر تن نحیف برگ ..!

 عباس حسین نژاد

 

 + نماز این دهه ی اول ذی حجه را از دست ندهید ، راحت است و با چاشنـی ِ

 شیرین آیه " و َ واعَدنا موسی ثَلاثینَ لَیلَـة وَ اَتممناها بِعَشر ٍ فَـتَـمـَّ  میقاتِ ربــِّه

 اَربَعینَ لَیلَة  وَ قالَ موسی لِاَخیهِ هارونَ اخلُفنی فـی قَومی و اَصلِح و لا تَـتــَّبـــع

 سَبیلَ المُفسِدین "  زیباتر می شود ..  +

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۸)

بعد این نماز قشنگا که میخونی میشه مخصوص به من دعا کنی لطفا؟!
پاسخ:
ما که قابل نیستیمـ .. اما اگه شما می خوای چشمـ .
عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب تر از دهه اول ذی الحجه نیست؛ پیامبر اکرم(ص)

التماس دعا
این دهه ذی حجه رو دوس میدارم خیلی ...
پاسخ:
=)
خدا حفظت کنه عزیزم...
التماس دعا... زیاد...
  • بے بازگشتــــ ...
  • دیشب این نمازو تو حرم خوندم :)
    ایشالله امشب هم میخونم
    به یادت هستم :)
    بانو یه سر به من می زنی؟؟؟؟؟خیلی زود!!!
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • به کار بگویید نماز دارم،
    به نماز نگویید کار دارم.
    شهید رجایی
  • خانم چادری
  • سلام
    ایام بر شما مبارک
    چه ساده نویسیِ بی تکلفی!
    :)
    پاسخ:
    سلامـ ..

    برای شما همـ مبارکـ!

    =)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">