شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0140.

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

 

 من نه آن موقع که یک هفته مانده بود به کنکور استرس داشتمـ ، نه شب ِ کنکور ، نه آن روز

 دوست داشتنی و شکوه ناک ِ کنکــور که رفتیمـ دانشکده علومـ اجتماعــی و بچه ها بودند و

 بعد رفتیمـ سر کلاس و صندلـی و مراقب و برگـه ها و .. من حتـی سر کنکور همـ سرخوش ِ

 سرخوش بودمـ .. و کلا با این مقوله وحشت انگیز کنکور خیلی حال کردمـ چه آن اول ها کـه

 کلـی لذت درس خواندن می دوید زیر پوستمـ و چه بعد ها که کمی اوج سختی و حجمـ زیاد

 درس هـا را بـا تمـامـ وجود چشیدمـ ، اما در تمـامـ این لحظـات آرامـ بودمـ .. خیلـی خوشحال

 خیلـی خیلـی  یعنی من یادمـ نمی آید که در تمامـ این دوازده سال ِ تحصیلـی انقدر مدرسه

 و درس را دوست داشته بوده باشمـ! .. و اصلـا به این مقولـه وحشت انگیـز کنکــور اعتقادی

 نداشتمـ و ندارمـ ، که این همه سال درس خوانــدن ِ آدمـ بند ِ به یک شب و چهــار ســاعت

 آزمونـی باشـد کـه کلـی غـول شده بـرای همـه .. به خاطر همین از همان اول با خودمـ قرار

 گذاشتمـ که اگر لذت نبردمـ از درس خواندن .. به خودمـ استراحت بدهمـ ..

 سال کنکور ، سال ِ خوبی ست بستگـی به نگاه و جهان بینی آدمـ دارد .. این را برای مهر و

 حال و هوایش می نویسمـ ، برای کنکوری های امسال هرچند که باید همان اوایل تیر شروع

 می کردند .. اما مهر شروع ِ جدیدیست برایشان .. یک شروع پُر انرژی ..

 + دانشگاهمان قشنگ است .. پُر از زیتون و چنار .. ! ترمـ ِ بهمنی شدیمـ!

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۲)

  • فــــ ـــ ــآئـ ـــ ـــ ز هــ ــ ــ
  • دانشگاه ِ قشنگ نعمت است

    پاسخ:
    فائزه .. چقدر خوبه که تو برامـ می نویسی ..

    اوهومـ نعمته ..

    کدوم دانشگاه بانو؟؟؟؟؟

    رشتت چی بود؟؟؟؟؟؟

  • بے بازگشتــــ ...
  • این روزا که کتابخونه میرم بچه کنکوری های کارشناسی هستن... من اصن اون روزارو دوس نداشتم :| دلم براشون میسوزه:| اما الان که بیشتر از 4 سال گذشته با این که دوسشون نداشتم اما با یاده خاطراته تلخو شیرینش لبخند میزنم که چقـــد زود گذشت ...
    پاسخ:
    عزیزمـ .. عِب نداره دیگه گذشته ..
  • طاهر حسینی
  • من فقط شب کنکور ناراحت بودم و تلافیش روز کنکور بود که کلی مسخره بازی درآوردیم و خندیدیم.و هر چند دقیقه یک بار نگاه میکردم دور و برم مطمئن شم این همون کنکوریه که میگن.

    زیتونا که فک کنم اجاره باشن ولی چنارا رو نمیدونم.
    پاسخ:
    =)

    چرا اجاره ای ؟!
  • سید گمنام
  • سلام عزیز دل
    یادش بخیر، روز اول مهر و مدرسه و..

    انشاالله به سلامتی.
    موفق باشی.
    پاسخ:
    سلامـ بـانو ..
    چ خوب که ترم بهمنی شدی .
    وقت داری به کارایی که دلت میخواسته و هی میگفتی بعده کنکور رسیدگی کنی :)

    سال کنکور رو دوس نداشتم , اما دورانه دبیرستان بهترین سالهای زندگیم بووود ....

    پاسخ:
    دقیقا .. الان یه لیست دستمـه برا کارایی که می خوامـ انجامـ بدمـ ..
    ببخشید خانوم خانوما:))؟؟
    اینو برای منم که امسال پشت کنکوری ام و بهمن ماه کنکور دارم هم نوشتی؟؟
    منم بدجوری سر خوشم... به قدری که میترسم کار دستم بده :))))))
    راستی خانم استاد... تکنیک هاتون رو در بلاگ رو کنید که بدجور منتظرم...
    ببخش که حضورم انقدر کمرنگه... از طرفی دانشگاه و طرف دیگه کنکور و از همه مهمتر دغدغه های زندگی شخصی بدجووووور دست و بالم رو بسته:))
    فدای تو عزیز دل...
    در پناه خدا...
    پاسخ:
    اوه! شمامـ دارین می شین خانومـ ِ کارشناسی ارشد آیا ؟! بابا خدا قوت !

    تجربه نشون داده سرخوشـی کلن واسه کنکوریا خوبه =)

    چشمـ خانومـ الان میامـ که تکنیکامو رو کنمـ ..

    عزیزمـ این چه حرفیه .. شما همین که یاد ما باشـی و دعا کنـی ما رو ، خودش یه حضور ِ پر رنگه =) و

    ایشالا که کنکورتو خوب می دی .دغدغه همـ که همیشه هست کاش آدمـ هیچ وقت بـی دغدغه نشه
  • طاهر حسینی
  • برا خرجهای دانشگاه 
    دانشگاه شیراز زیتوناش رو اجاره داده .
    صنعتیش هم پارسال نارنجاش رو فروخت.
    اصفهانش هم فکر میکنم این جوری بود.چن جا دیگه هم شنیدم.ولی کلن زیتون درخت سر سبزی نیس میکارنش واسه استفاده از میوه هاش.
    پاسخ:
    چه جالب!

    ترم بهمنی شدن برای من که بد نشد!

    پاییزت مبارک و مهرت زیبا.

    پاسخ:
    =)

  • باران زده
  • من مدرسه و دوران مدرسه رو با هیچ چی دورانی عوض نمی کنم
    خصوصا دبیرستان(منهای دوره ی مزخرف پیش دانشگاهی وکنکور)
    ولی خب دلم میخواست عمرم مفیدتر از اینا گذشته بود...
    در کل
    اوقات خوش آن بود که با دوست گذشت
    باقی همه بی حاصلی و بی هدفی بود

    برا ما پشت کنکوری هام دعا کن دوستم (:
    پاسخ:
    بابا همه اینجا پشت کنکوری ان که ! خدا قوت !

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • یادمه تنها سالی کِ درس نخوندم .. سال ِ کنکور بود :دی

    مبارکت باشه ..
    دلم میخواد موفقیتِ تو ببینم :)
    پاسخ:
    خسته نباشین واقعا ..

    مرسی عزیزمـ ..
    دانشگاه اگه مسجد خوبی داشته باشه همه ی اتفاقات دیگه رو میشه تحمل کرد...(حالا مثلن اگه قرار باشه سختم بگذره از بعضی جهات احیانن) و دانشگاه ما مسجد خوشگلی داره خدا رو شکر...:)
    پاسخ:
    =)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">