شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0138.

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 من جایـی میان صحن جامع رضوی ماندمـ ، وسط نماز جماعت های حیاط .. جایـی بین کاشـی های

 فیروزه ای ، بین آیینه کاری ها ، فرش ها .. جایـی بین فراز های جامعه کبیره ، مسجد گوهرشاد ..

 چراغانـی های حرمـ .. بین "السلامـ علـی علـی ابن موسی الرضا المرتضی .. " .. من اصلا مـُردمـ

 بین این ها ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۶)

سلام عزیز ِ دل
زیارت قبول..

دعا کردی برای ما..؟
پاسخ:
سلامـ خانومـ ..

ممنون ..

به یادمـ بود ، شعرتان ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • دلمونو آب کردی ... :-(
    پاسخ:
    قربون ِ دلتون ..
    قبول باشه(:
    کلمه ب کلمه ی حرفهات ُ وصفهات ُ می فهمم...
    من انگشترم رو اونجا جا گذاشتم و یه دوستی گفت این نشونه ست
    اما با دلم چکار کنم که زیر یه خروار خاک ِ
    کاش ب جای اون انگشتر دلم جا مونده بود...
    پاسخ:
    .. بریدن از داشته ها .. این تنها یک نشونه نیست .. یک عنایته ..
    قبول باشه زیارتت و عاشقونه هات ....

    چقدر مردم با این توصیفات :(
    پاسخ:
    =(
  • واقعیت سوسک زده
  • سلام زیارت قبول ...
    پاسخ:
    سلامـ ..
    ممنون !
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • ه ه ه ..

    زیارت قبول ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">