شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0137.صدا کن مرا .. صدای تو خوب ست ..

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

 .. شاه ِ خراسان دعوت کرده اند ..

  حکماً مـی دانند توی دلمـ چه خبر است ..

 

 +بـوی هجرت می آید

  بالش من پُر از آواز ِ پَر چلچله هاست

  و ترنگا ترنگ زنگ کاروان است.

  و تو نمی دانـی که صبح سفر چه صفایـی دارد ..

 

 + نایب الزیاره دوستان خواهیمـ بود اگر خدا بخواهد ..

    کامنت ها مطالعه می شود .

 

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۸)

خوش بگذره خانوم...خیلی دلم تنگ شده.از اول تابستون دلم می خاد برم و هی نمیشه...دعا کن...
یا علی...
  • فــــ ـــ ــآئـ ـــ ـــ ز هــ ــ ــ
  • اینکه آدم به کسی دعوت شود.اینکه یک نفر باشد که به وقت ِ دل تنگی آدم را به سوی خودش فرا بخواند حس خوبی ست...یعنی فکر می کنم باید باشد لابد

    بلیط ماندن است مانده روی دست های من؛

    در این همه مسافر حرم نبود جای من..

    پاسخ:
    خانومی ان شاءالله نصیبت ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • ایشالله قراره مارو هم به زودی دعوت کنند 
    : آیکون نیشت تا بناگوشت بازه !
    پاسخ:
    بهلـه ! ایشالا ..
     قبول باشد خواهری...
    سلام ِ من کمترین رو هم برسونید
    پاسخ:
    ممنون .
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • رضای دلمان را هم از طرف ما ببوس...
    خوشیا تکمیله هااا , دانشگاه و زیارتو به به :D
    پاسخ:
    =)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • برا من دعا کردی ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">