شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0131.در کوی نیک نامـی ما را گذر ندادند ..

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

فرصت کوتاه بود ، به قدر یک فاتحه و چند آیه قرآن .. شرمنده حتـی نشد چند قطره آب بریزمـ روی سنگ

مزارت ..نمی دانمـ کسی نیست توی این دنیا که گاهـی بیاید اینجا کمـی خاک های قبرت را بروبد ..

نمی دانمـ آشنایـی ، فامیلـی ؟! نکند از تمامـ دنیا یک تاریخ تولد مرا رسانده به این قبر که از بین این همه

آدمـ ، من بشومـ کس ِ تو .. البته اصل ِ اصلش تو بشوی کس ِ من .. منمـ که بـی کس افتاده امـ اینجا روی

زمین ِخدا و گاهـی گمـ می کنمـ راه را .. و مگر نه اینکه اگر گمراه باشی در واقع بـی کس می شوی ..

شاید تو یک نقطه ی اتصالـی برای من .. که گـاهـی که راه گمـ می کنمـ بیایمـ اینجا پیش تو .. تو راهـی

برای من باز کنـی .. تو پیش خدا برایمـ وساطت کنـی .. که فلانـی خیلـی بی کس است اون پایین ..

که فلانـی را بخاطر من نگاه َ ش کن ..

مـی شود حالا که من این پایین شده امـ کَس ِ تو ، تو اون بالا بشوی کَس ِ من ، دوست ِ آسمانـی امـ ؟!

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۴)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • » شهدا زنده اند ..

    یادِ داداش امیرعلی م افتادم کِ الان قدرِ چن ماهِ کِ نرفتم دیدنش ...
    پاسخ:
    خ ُ حالا برو دیدنش =)
    چقد خوبه آدم یه همچین دوستی داشته باشه ....

    یه کسی که اتصالش باشه ...
    پاسخ:
    اوهومـ ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • دوس میدارم این پستتان را ...:-)
    پاسخ:
    شما لطف می دارید خیلـی !
  • فــــ ـــ ــآئـ ـــ ـــ ز هــ ــ ــ
  • که فلانی خیلی بی کس است اون پایین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">