شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0127.درد های پوستی کجا ، درد دوستی کجا ؟!

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ب.ظ

ارتودنسی کردن به نظرمـ ... ترین کار دنیاست ! حالا جای این سه نقطه هر بد و بی راهی که می خواهی

بذار.. ! البته شاید بر میگرده به مشکل ابدی و ازلی من با دندانپزشک ها ..  اما این ُ منی که تجربه کردمـ

دارمـ میگمـ .. منی که تا تهش رفتمـ دارمـ میگمـ .. ته ِ ته ِش میدونی کجاس ؟! .. همین روزای من ..

همین روزا که کشیده به جراحی ِ دندون عقل ُ این حرفا .. همین روزا که یه طرف صورتمـ ورمـ کرده ُ از درد

یه گوشه میشینمـ ُ حوصله هیچ کس و هیچ چیز ندارمـ .. که حالمـ کج ُ کوله شده ..

دندون عقل ِ نهفته ی عزیز خیلی ناز ُ مامانی نشسته بود سر جاش به هیچ کسی َمـ کار نداشت .. حالا

جای خالیش اذیتمـ می کنه .. یه حفره ی نهفته درونمـ ایجاد کرده .. !

آقای قیصر امین پور ِ عزیز معذرت! اما به نظرمـ : درد دوستی کجا ، درد های پوستی کجا ؟!

اصل ِ اصلش میدانـی .. رفیق اگر رفیق باشد .. دردش همـ عزیز ، دردش همـ رفیق ، دردش همـ شیرین ..

اما درد پوستی ... !

.. خود ِ مانیمـ ها رفیق اگر رفیق باشد .. هـِـی .. یا رفیق َ من لا رفیق َ لَه ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۹)

:) آخی چه مظلومانه ! 
با کنکور چه کردی دخترم ؟
پاسخ:
=(
.. لِه ِش کردمـ!
فقط همان آخری...یا رفیق  من لا رفیق له. و من اضافه کنم که یا انیس من لا انیس له.
  • بے بازگشتــــ ...
  • نه، دندون عقل خیلی وحشتناک است :-|
    درده دل از همه دردناک تر است ...
    پاسخ:
    وحشتناک ِ وحشتناکـ!
    ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • چرا همه چیرو با هم قاطی میکنی آقا !

    این رفیق کجا و یارفیق و من .. کجا ؟

    اما میپذیرم .. جا سه نقطه بزار : بیریخت !
    پاسخ:
    عاقا خُ شما خیلی لطف می کنی می پذیری !

    .. رفیق را بعضی ها با آن رفیق حقیقی اشتباه می گیرند .. اما اول و آخر رفیق تنها اوست ..

    اوهومـ بی ریخت خوبه !
    درد را از هرطرف که بنویسی دردست ...

    ولی به نظره من درده جسمی بدتره ! :)))
    درده روحی باز آدمو ب یه جایی میرسونه :)
    DAVATID.
    BA EHTERAM.
  • آهسته عاشق می شوم
  • عرضی نمانده
    جمعه دوباره تمام شد...
    بغضم شکست...
    و ...
    .
    .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج[گل]
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">