شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0111.

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

 می رومـ به شهــر ِ بهارنارج هــا .. به دیار خواجه شمس الدین محمد ..

 

 +چنــگ بنــواز و بساز ار نبود عـود چه باک

   آتشمـ عشق و دلمـ عود و تنمـ مجمر گیر

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۵)

خوش بگذرد. . .
پاسخ:
ممنون!

سفرت به خیر و خوشی عزززیییییزم:)))))))

سلام بانو......

دلم حسابی سفر می خواد اما.....

نفهمیدم کجا داری میری.....؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
ایشالا یه سفر حسابی نصیبت ..

شیـــراز
  • آهسته عاشق می شوم
  • خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
    بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
    اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

    دو قدم بیش نیست این همه راه...
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]

    salam refigh

    kaif ahval?

    delam barat ye zare shode bod.

    che khabar?

    koja rafti khanom khanoma?

    پاسخ:
    سلامـ عزیزمـ ..

    خوبمـ .. به خوشی شما .

    منمـ همینطور .

    شیراز ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">