شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0109.

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۹ ب.ظ

 الان بعد از یک حمــامـ ِ عالی که بعدش به موهایمـ یک سُرمـ موی خوشبو زده امـ و زیر باد کولـر نشسته امـ

 می نویسمـ ،می نویسمـ از یک روز عالی . صبحش رفتیمـ زیارت شاه عبدالعظیمـ حَسنی ،به اتفاق عده ای

دوست باصفا و یک زیارت باصفاتر .. کنــــار گل های روبه روی حرمـ عکس گرفتیمـ و فکــر کردمـ روزی شاید به

این عکس ها که نگاه کنمـ چقدر دلمـ برایشان کوچک خواهد شد ..

.. و بعد یک جشن کوچک ُ صمیمی توی مدرسه ی زیبایمــان .. برای یک آقای خوب .. آقای تمامـ جهان ..

و الان همـ که دارمـ مرور می کنمـ امروز را .. فکر میکنمـ روزی می شود که دوباره دور همـ جمع شویمـ ؟!

+ برای فـائزه ، زهـرا ، مهدیه ها ، هانیه و فاطمـه .. همسفر های با صفای امروز ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۲)

چقد دلم تنگ شده برای روزایی ک خوشحال بودم
روزایی ک سرخوش بودم و شاد
دلم تنگ شده برای روزایی ک نمیدانستم عشق چیست...

فردا دارم میرم قم و از همونجا برات دعا میکنم عزیزم...

اگه بدونی بعد از ظهر روز کنکور چه آرامشی داره:)))

راستی یه نکته ی تغذیه ای:

مقداری توت خشک فردا تهیه کن و بشور و آماده کن که ایشالا صبح کنکور همراه خودت ببری... از هرچی شکلات و چیزای دیگه دم دست تر و مفیدتر و قندش زودتر به مغز میرسه...

در آخر؛

همه چیزو بسپار به خدا و به این قانون خدا ایمان داشته باش که خدا عادله و زحمت هیچ کسی رو هدر نمیده... توکل به خودش...

ازش بخواه نه "بهترین دانشگاه" از نگاه مردم روزگار، بلکه "بهترین دانشگاهی" که بهترین سرنوشت رو برات خواهد داشت، رقم بزنه...

منم خیلی دعات میکنم عزیزم...

و البته منتظر خبرهای خوشت، چشم انتظار میمونم...

پاسخ:
.. خیلی مرسی عزیزمـ ..

قمـ که می ری سلامـ ما رو به خانومـ برسون ..

.. در پناه خدا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">