شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0092.دارد دل و دین می برد از شهر شمیمی

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

افتـــاده نــخ چادر  ِ او دسـت ِ نسیمـی

.

 

ای کاش در این بیت بسوزمـ که شنیـدمـ

می سوخت حریمـ دل ِ مولا ، چه حریمی ..

 

+ ایامـ تسلیت ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۹)

دختری داد می زند : بابا
دختری داد می زند : مـادر ......
پاسخ:
.. باید مُرد ..
سلام
منم تبریک میگم سال نو رو...و شرمنده به خاطر تاخیر..
ایام فاطمیه رو هم تسلیت میگم
و البته التماس دعا دارم..

یازهرا..
خیلی تسلیت .. و خیلی التماس دعا عزیز دلم ....
سلام نازنین!!
بعد از غیبت طولانی از تو غافل نشدم!!!
تمام مطالت نخوانده را خواندم. . .
اما امامزاده علی اکبر. . .
نیدونستی من شب و روزم اونجاست!؟!؟هرمراسمی که هست منم هستم!گاهی هم بدون مناسبت میام!!!من اونجا بزرگ شدم!!!
پاسخ:

.. ممنون که خوندی ..

آره اونجا خیلی با صفاست ..

  • آهسته عاشق می شوم
  • خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
    بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
    اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

    دو قدم بیش نیست این همه راه...
    ... میس یو خیلی ..

    خوبی دوستم ؟ ........ :)
    پاسخ:

    سلامـ ..

     

    می تو !

     

    آخ نگو ..

    بنویس دوست من...بنویس که داتنگ نوشته های آسمونیتم...
    عـشـق!
    آدم را به جاهای ناشناخته می‌برد.
    مثـلا به ایستــگاه‌های متـروک
    به خلـوتِ زنگ‌زده‌ی، واگن‌ها
    به شهری که
    فقط آن را در خواب دیده...
    وقتی عاشق شدی،
    ادامه این شعر را، تو خواهی نوشت...!

    رسول یونان

  • آهسته عاشق می شوم
  • خدایا
    دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
    نزدیک
    بی خطر
    بخشنده
    بی منت!!!
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">