شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0079

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ
اُمّت بـی پدر شد ..

بـی امامـ کریمـ ..

بـی حجت هشتمـ ..

جانمـ فدایشان ..

+ تسلیت

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۸)

تسلیت ...........
ایام تسلیت...
التماس دعا!!!
دلم گرفته این روزا...
ای بانو !
بیا حواسمان را پرت کنیم
مال هر کس دورتر افتاد
عاشق تر است.
اول خودم ،
حواسم را بده تا پرت کنم !

_ کیکاووس یاکیده _

تسلیت ...
دلم میخاد بعد کنکور خودمو ب یه جایی تبعید کنم!!!!التماس دعا....
مایده رشتت ریاضیه؟؟؟؟
چقدر تو خوبی مایده...دیروز رفته بودم یه امامزاده نزدیک خونمون،خیلی دلم زیارت میخاست...اونجا کلی تو ذهنم بودی..کلی برات دعا کردم..خیلی خوش گذشت..
  • گــل استـم :)
  • :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">