شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0075

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۲ ب.ظ
اولش تنها یک اسمـ بودی .. بعد ها که عکست را دیــدمـ .. ٬بعد ها که چکیدمـ

روی سنگ مزارت ..و دست که کشیدمـ ٬روی " طلبــه ی شهــید .. " ٬آن وقت

بود که رفیق شدیمـ که شدی مثل بـرادر نداشته امـ ..و من بار ها و بار ها برایت

شعر دلتنگـی خوانــدمـ و درد دل هایمـ را سکوت کـردمـ ..از قرآن جیبی امـ برایت

گــل سرخ ِ آیــه می خواندمـ .. و تو گـوش می کردی ..این را خوب حس میکردمـ .

عجیب حسی ست .. عجیب ..

+ برای دوست ِ آسمانی امـ ٬ شهید " مهدی جعفرزاده"

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۲۵)

... وای مائده .... تنم مور مور شد یهو . . .

تو چقد خوبــی دخــتــــــر . . .
پاسخ:
خوبی از خودته ..
  • گــل استـم :)
  • سلـام
    چقد قشنگـ نوشته بودی دختـر!
    منم دلم از این دوستای خوب میخواد.. :(
    به دوستِ آسمونیت سلـام منم برسون..
    وای وای دلم خواست میای باهم 2باره بریم.. ؟؟؟!
    پاسخ:
    آره .. جور بشه بریمـ ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • آخـــــــی ... :(

    ما هنوز وقت نشده بریمـ دوست اسمونیمان را ببینیمـ :(

    اسمش النازه :)

    اعتماد به نفس نیس حقیقته میدونمـ نمیخواسی کسی بفهمه

    پارک ساعی
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • چاکریمـ

    اره هستمـ :)
    دل م یاد ِ آسمان کرد ..
    پاسخ:
    خوش به حال دلت ..
    عاشق این دوستیهای آسمونی ام!
    :)
    ماهی تو مائده
    وای...خوشبحالت که از این دوستا داری....
    چقدر دلم اسمون و دوست اسمونی و بال کشیدن ب اسمونو میخاد....
    خوش ب حال واحوالت واقعا.....
    عاشق خوندن نوشته هاتم.....بعد ی مدت میامو از اول تا تهشو میخونم....دعا بفرمایید دوست عزیز.....
    سلام من رو به دوست آسمونیتون برسونید ...
    بگید برا منم دعا کنه شهید شم
    دلم برای دوست آسمونیم تنگ شد....
    اما اون اینجا نیست....
    کمی از من دوره....
    هویزه.....شهید علی زمانی!
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • یه چی بگمـ؟!

    دلمـ فالوده میخواد ... همین الان
    پاسخ:
    اُه .. یادته پارسال بیچارمون کردی ؟!
  • گــل استـم :)
  • دوستـم..
    من پیـام دادم به اون شمـاره هه ولی هیچ جـوابی نیـومـد برامـ :(
    آقا دیـده..
    چرا نیستی؟؟
    پاسخ:
    هستمـ ..
    باز آئینه و آب و سینی و چای و نبات؛
    باز پنج شنبه و یاد شهدا با صلوات...
    عرض ارادت استاد !
    من رها نیستم...عاطفم........
    سلام..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • پارسال نه بچه تر بودمـ دو سال پیش

    چو خبرا؟!
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • هستی یواشکی بریمـ سینما؟!
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • من اینجوری نبودما ... زغال خوب منو به این روز انداخت
  • گــل استـم :)
  • کجا بیدی نبیدی؟
    میس یوو ...
    پاسخ:
    مـی تو ..
    کجایی تو فرشته کوچولو؟:)
    پاسخ:
    قربونت برمـ .. فعلا که در حال درس خوندن ..
    خانوم میم ، منزل نو مبارک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">