شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0061

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵ ق.ظ

چلچلـه های دلت را روشن کن ..

روزی در این خـانه برایت از عاطفـه خواهمـ گفت ..

مرا چـای مهمان می کنـی ؟!

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۳۴)

همین الان داشتم فک میکردم تو چرا آپ نمیکنی.... :))
پاسخ:
عزیزمـی .. سرمـ شلوغه خیلی ..
یک استکان چای و کمی حرف بی اساس....
پاسخ:
اوهومـ ..
چای قنـــــد پهلو حتــــی!
پاسخ:
:)
آره چه تولدی بشه.ای خدا زودتر این سال بگذره.آمین
یک فنجان چای
تنها یک چای گرم
با من بنوش...
هر چه بود گردهای خیالی ...
من مسافرم
راهی انتهای دره ی بی کسی
دستم را بگیر تا نشکند این کمر تا شده
تا کجا نمیدانم
تا کجا این تلوتلو خوردنم ادامه می یابد
یک فنجان چای
تنها یک چای گرم
با من بنوش تا گرم شوم
خسته ام از سرمای اهریمنی تنهایی
صدای غل غل آب را می شنوی ؟
دم کنم این خیال با تو بودن را ؟
کاش تعارف چای را رد نکنی ...
.
.
برای تو دوست عزیزم
پاسخ:
.. بـــوس گـُنـده .. عزیزمـ ..
  • گـــُـــل استـــم :)
  • یک فنجـان چـای.. :)


    ×بـا قنـد باشه ترجیحـاً..
    پاسخ:
    :))
    چای...
    دلم یه چای دو نفره خواست....با یه دنیا حرف از ته دل!
    پاسخ:
    منمـ .. یه دنـیا .. مرمر جون اصً خودت بیا برامـ حرف بزن ..
    کی بهتر از تو میتونه باشه یعنی؟
    پاسخ:
    فداتـ!
  • آفتابگــردون
  • چرا که نه عزیزم !!!
    حتماً مهمونت میکنم کی بهتر از تو

    میشه تو با این دل ِ فوق ِ مهربونت واسه دل ِ درگیر من دعا کنی؟!
    آخــــــــــــی دوستم .. !! بفــرما چــایی ... !!
  • آفتابگــردون
  • انشاللـــه ....

    چشم گلِ من اگه راهی شدم حتماً دعاگو هستم تا جایی که قابلم
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...


  • من هستمـ دعوتت میکنمـ ... اونمـ با نبات ... با یکمـ گل محمدی!

    فقط یه مشکلی هست هزینش پای خودته

    دلمـ تنگیده برات اجی
    سلام ، آپم
    "دلم به حریمش راه داشت...."
    یاعلی
    چه وقتـــــــ؟
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • پس کجـــایی؟!

    کامنت تایید نشدمـ کپک زد اونجا

    روزی خواهد آمد...
    انقد نخور اون کتابارو ......

    دلم تنگ شد خــوو ... !!!
    سلام.شما به یک طرح برای هم قسم شدن دعوتید
    لطفا برای این طرح اطلاع رسانی کنید تا دیگران نیز مطلع شوند

    www.monib.ir
  • یکی از ما دو نفر
  • سلام.بابا ما اومده بودیم مهمونی بعد از ما چایی هم میخوی ...ای بابا...
    هم اکنون به جمع ما محکوم کنندگان اهانت به رسول الله (ص) بپیوندید...
    کد بنر و گوشه نما :
    http://www.maddahan.ir/component/content/article/40-1387-12-28-18-03-01/1238-محکوم-کردن-توهین-به-رسول-خدا(ص)-کد-بنر-و-گوشه-نما-5.html
    کجایی تو رفیق؟!
    اینقد درگیر درسی؟
    نیامدی
    و من
    هنوز هم منتظرم
    که یا گرگی مرا بدرد
    یا کسی
    مرا از چاه بیرون بیاورد
    تا دوباره
    عزیز تو باشم
    .

    سید حسن متولیان
  • گـــل استـم :)
  • کجـــااااا بیــدی نــبیــدی؟؟
    سلامـ عـزیـزمـ ..
    دلـمـ واست یـه ذره شـده ..
    خوبـی ؟ خوشـی ؟
  • داداش محمد
  • کم پیدا شدی آجی؟
    طوری شده؟
    کجاییدختر ؟؟؟
    دلمان تنگید برایت ...
    منتظرمون نذار
    راستی تبریک میگم که کتاب قیدار برنده ی جایزه ی کتاب فصل شد .
  • یاسِ کبـُ ـود
  • چرا نیستی گلم ؟؟
    سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
    همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند .


    زیبا بود

    منتظرم
    Salam man to web ghablit bodam Alan bargashtam khoshhal misham behem sar bezani
    جات خیلی خالیه ..... خیلی زیاد . . .
  • یاسِ کبـُ ـود
  • کجایی دختر ؟؟
    نگرانتم .....
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • معلومه کجایی؟!

    مگه نگفتی وصل میشه پس چی شد دختر؟!

    دلمـ برای وبت و نوشته هات تنگ شده بیا دیگه
    عید عرفان برشما مبارک
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">