شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0057

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۲۷ ب.ظ

+ همه رفتن دریــا من درس خوندمـ  :/

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۲۲)

"هذا یوم الجمعه"

غروب جمعه
غروب یاد تو در خاطره‌هاست
می‌رود تا
هفته‌ی بعد ...

تلخ!
پاسخ:
..
کنکوری اید؟!
چقدر دوست نداشتم روزهای تیره و تار کنکور رو...
ادامه مطلب خیلی دوست داشتنی بود....
پروفایلتون فعال نیست...چرا؟
پاسخ:
شاید چون .. می خواستمـ تو پست هامـ پیدامـ کنن ..
بهترین خاطراتو از این شعر دارم:)
پاسخ:
عزیزمـ ..
روزی که قسمت مار را نوشته اند ..
ما را به نام حضرت باران نوشته اند.....
پاسخ:
انشاالله ..
  • دیار یارررررررررررررررررر
  • انقدر...انقدرررررر می فهمم این ادامه مطلبتو که می خوام بمیرم!!!!!!!!!!!!

    عین ِ ت بودم...ولی می گذره...انقدر زود که باورت نمیشهـ...
    دوستت دارمـــــــــــــــــــــ خیلیااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    قربونت برمـ ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • به رسیدن به خیر

    خوش به حالتون ما که فقط گرما خوردیمـ :|

    ادامه ی مطلبت خیلی خوب بود ... بابا میرفتی منکه کلا اون چند روز بوسیدمـ گذاشتمـ کنار درسو :))
    پاسخ:
    .. آخه ما نزدیک یه هفته بودیمـ ..
    فکر کنم فقط فردا نباشن
    ای جااااان !!!
    قشنگ می تونم تصور کنم صداتو نازک می کنی و این جله اخریو میگی دوستـــم !!! واااای ... تو خیلی خوب شروع کردی .... ینی شک نکن خوب هم جلو میری . . .
    من سال کنکورم .. تابستون همش تو فکر و خیال بودم . . .
    پاسخ:
    دوست دالمـ ..
    وااای... چطور تونستی نری دریا! بخاطر درس!!!

    پاسخ:
    مـا اینیمـ دیه ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • اره

    چه خبرا؟!
    فکرکنم اگه حسنی اینا ببینن مطمئن میشن ما خرخوننیم
    پاسخ:
    :)
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • وای آره امروز مامانمـ گفت ... یهو دیدی مامـ رفتیمـ فرو

    اونمـ چه مترویی 1 ماه کار میکنند 8 ماه استراحته
  • آفتابگــردون
  • سلام عزیزم
    عذرخواهی منو برای تاخیرم بپذیر
    خوبم شکر ... تو چطوری ؟؟؟
    دریای شمال یا جنوب ؟؟؟
    پاسخ:
    دریای شمال ..
    سلامـ
    چـرا تـو نـرفتـی دریـا ؟
    اینقـد بـدمـ میـاد ار بچـه درس خونـا ..
    چقـد بـاکلاس درس میخونــی ..
    پاسخ:
    نه بابا اونا جنگولک بازیه عکس بود .. !
    مانند فیلم های دهه ی هفتاد اروپا
    دامنی دارم بلند
    و
    خسته شدم بس که
    تا آمدم عاشق شوم
    جنگ شد..
  • آفتابگــردون
  • ممنونم عزیز دلم ...
    من اگـه بـودمـ بین درس ُ دریـا حتمـن ِ حتمن دریـا رو انتخـاب میکـردمـ
    ینـی واسـه اِفـه اومـدن ُ قـر ُ فِـر دادن اونـا رو گـذاشتـه بـودی ؟
    اصن بت نمیـاد ازین تیپ دختـرا بـاشــی ـآ
    ینـی من ع ـاشِقِتـمـ
    نـه مـا غلط بخـوریـمـ همچین فکـری بکنیـمـ ..
    مـا مطمئنیـمـ کـه شومـا تمـامـ ُ کمـال کتـابـاتـونُ میجویین ُ قورتش میـدین
    سلام
    وبلاگم آپ شد،تشریف بیارین....
  • گـــُـــل استـــم :)
  • بنــده از همیـن مکـان اعلـام میـدارم کـه شـوما جهـادِ اکبـر کـردی!!
    درس خوندن اونـم تو مسافرت اونم وقتـی همـه دارن میرن بیـرون...
    خعلی سختـه!! :O
    مـوفق باشـی عزیـــزم! :)
    قاصد روزان ابری......!!!!
    روزهای خوبی ان پشت کنکوری بودن...بیش ک موفق می شی.....
    نظرت چیه همکار شیم..؟....دندون بازی کنیم
    منم موندم ....تو خونه روزهایی که همه رفتن دریا....رفتن غروب رفتن .و.....من نرفتم....
    و رسیدم....می رسی تو هم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">