شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0046

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۳ ب.ظ
من ٬ کوچک ِ تنهای تو نشسته امـ این پایین .. و تو " أقربُ الیهِ مِن حَبل الوَرید .. "

نزدیکتر از خودمـ به منی .. و من حتی از خودمـ همـ دورمـ و از تو حتی تر ..

و تو هـی بر من شفقت می کنی و فراخوان بخشش می دهـــی و من همیشه

شرمنده ..

.. می بینی ؟! من ِ نازک نارنجی می آیمـ در برابر جبروت تو و از تو می خواهمـ

که به من رحمـ کنی ..بر ضعف بدنمـ و پوست نازکمـ و باریکی استخوانمـ که جز

تو کسی را ندارمـ* ..

.. تو همانی که من می خواهمـ پس تو همانمـ کن که خود می پسندی ..

* بخشی از دعای کمیل حضرت ِ مـــاه ..

+ این شبا دلتون که شکست .. اشکتون که جاری شد ما رو همـ دعا کنید .. شاید دعایتان در حقمان

   مستجاب شود ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۰)

خدایا
مرا ببخش
بخاط درهایی که زدم و خانه تو نبود...
پاسخ:
..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • ما حسابگـرانه تسبیـح میگـوییم!
    و او بی نهـایت میبخشـد!

    ×التمـاس دعـا داریـم..
    پاسخ:
    محتاجیمـ به دعا ..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • ایشالـا بتونم برم.. روی چشم!
    دعای کمیل دعای محبوب منه....
    دعایی که از بچگی باهاش انس گرفتم....
    التماس دعا رفیق...
    تو قلبت پاکه
    پاسخ:
    شمامـ دعا کن ..
  • ساجده(رها..)
  • یک دنیا آرامش داد بهم این پست ....
    امشب واقعا یه جوریم .. حالم گرفتس اصلا ...
    الان آروم شدم با نوشتت دوستم ...
    پاسخ:
    خوشحالمـ آرومت کرد ..
    سلام
    التماس دعا
    سخت محتاج دعا هستم..
    یاعلی
    پاسخ:
    یا زهرا ..
    تـو همـانیـمـ کن کـه خودت میپسنــدی ..

    کمـی برامـ دست ِ دعـا بلنـد کن ..
    پاسخ:
    چشمـ ..
    هرکس فاطمه سلام الله علیها را آنچنان که شایسته است، بشناسد، به ادراک لیله القدر نایل شده است.
    "امام صادق علیه السلام”
    سلام همسنگر
    طاعات و عبادات قبول درگاه حق.
    با مطلبی تحت عنوان "قدر ِ قدر" به روز هستم..
    التماس دعا...
    یازهرا سلام الله علیها
  • ساجده(رها..)
  • التماس دعا خانوم ....
    پاسخ:
    محتاج دعاییمـ ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • مارو همـ دعا کن خانومـ خانوما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">