شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0043

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۶ ق.ظ
بگفت از دلــ شدی عاشـق بدین سان

بگفت از دلــ تــو می گویـی من از جان

. . .

بـــگـفتــــا گـــر نیـــابـــی ســـوی او راه

بگــــفت از دور شــــاید دیـــد در مـــاه

بگفتـــــا دوری از مـَـه نیست درخــــور

بگــــــفت آشفتــــه از مـــه دور بهتــــر

+و مَن عَشَّقَ فَعَفَّ وَ کَتَمـَ ثـُمـَّ ماتَ ماتَ شَهیداً ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۸)

سلام
بیاید پیش ما ...


منتظریم

التماس دعا
آخ...عشقم...این شعره:)
پاسخ:
:)
  • ساجده(رها..)
  • من مییییییییییـــمــییییییییییییـــــرم واســـه این حدیث !! ینی رسما زندگی کردم باهاشـــاااا !! در این حــد ینی !!!

    پاسخ:
    ساجده تو امـ .. ؟! مث من می مونی ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • سلامـ رفیق :)

    آره به قول تو گاهی سر ریز میشه ... دست خودش نیست :)

    این شعر خیلی قشنگ بود ... مرسی
    قشنـگ بـود
    یـه سـری خاطـره بـا خودش داشت ...

    + مرســی بـابت ِ شونـه هـات ، بـی منّت مثـه همیشــه
    پاسخ:
    خاطره ..
    اکی
    در هر صورت خوشحال میشم و بازم بهت سر میزنم
  • ×گــُــ :) ــل×
  • سلـام!

    یه خــورده هضمش دشــوار بـود برام!ولی پس از تلـاش هـای مکــرر تونستــم بفهممش! :/

    ×بگفــت آشفتـــه از مــه دور بهتــر!
    خیلی این مصراع قشنگ بود :( :)
    پاسخ:
    :)
    سلام...
    شرمنده از نبودنم...این روزا از زندگی استعفا دادم!!
    نخستین بار گفتش کز کجایی
    بگفت از دار ملک آشنایی
    بگفت آنجا ز صنعت در چه کوشند
    بگفت اندوه خرند و جان فروشند
    بگفتا جان فروشی از ادب نیست
    بگفت از عشق بازان این عجب نیست
    بگفت او آن من شد....زو مکن یاد....
    بگفت این کی کند....بیچاره فرهاد....
    اما شاه بیتش همینه:
    بگفت از دل شدی عاشق بدین سان
    بگفت از دل تو می گویی من از جان!!
    این آخری...
    مَن ِ او...
    با دل ِ من چنین نکن...
    پاسخ:
    دل ٍ خودمـ هزار تیکه شد سر این پست ..
  • یکی از ما دو نفر
  • تا حالا لیلی و مجنون رو کامل خوندی؟
    ممنون که شما هم قابل دونستید و سر زدید منم لینکت میکنم
    و اینکه ... تا پستی رو نخونم به هیچوجه نظر نمیزارم...بیزارم از این کار
    پاسخ:
    نه .. اما تو برنامه های بعد کنکورمه ..
    ینــی دوس نـداری عشقـولانـه می نویسـمـ ؟ پـَس دیگـه ننویسـمـ ؟

    اونوخت بـا این همـه احسـاس ِ قشنگـی کـه تـو دلـمـ هست چیکـار کنمـ ؟ نتـرکمـ از احسـاس ؟

    منـمـ عـاشقتـمـ دختــر مرسـی از جـوابـات
  • ساجده(رها..)
  • لایک...

  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • آره مثه اینکه کنسل شد ...

    حیف شد میخواسیمـ بریمـ بچریما
  • داداش محمد
  • میدونی مثل پی می مونه؟
    یادمه ت حرم امام رضا آیت اله جوادی آملی رو دیدم . هر کاری کردم برم جلو نتونستم.دلم میخاست برم ولی پاهام نمیرفت
    تمثیل خوبی نبود ها ولی به هر حال: آشفته از مه دور بهتر
    پاسخ:
    اتفاقا تمثیل زیبایی بود ..
    سلام پسرم. نماز و روزه هات قبول باشه.میسی بابت شعری که دادی حانیه برامون بنویسه.
    پاسخ:
    خیلی از این شعره یاد می کردمـ :)
  • یکی از ما دو نفر
  • چرا اپ نمی کنی دختر!؟!
    بعد ماه رمضون غیبتهای مثبت
    ممنون بابت نظرت

    منتظر نوشته ی جدیدت هستم
    پاسخ:
    .. چشمـ . به زودی ..
  • یکی از ما دو نفر...
  • آخ آخ من عاشق خسرو و شیرینم:)))
    ممنون که سر زدی.
    کنکوری؟موفق باشی:)
    میسی پسرم.مهم اینه که تو به یاد ما بودی گفتی برامون پای تخته بنویسه.خیلی خوشحال شدیم و یادت کردیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">