شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0036

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ

حذف شد !

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۷)

سلام دوست مجازی من.خوبی؟
یه وبلاگ شخصی دارم.خوشحال میشم بیای و با نظرات سازنده خودت کمکم کنی.پس منتظرتم.زووووووووووووووود بیا
:دی
  • ×گــُــ :) ــل×
  • سلـام..
    ما هم از این آوارکی ها زیاد کشیدیم

    پاسخ:
    :) مث اینکه شومامـ خوشت امده ..
  • ساجده(رها..)
  • انقد خوشم میاد آدم آواره میشه .. !!

    حتما بذار عکساشو ! اصلا پنجشنبه جور کن یکی که داره بیاره نشونم بدیشون !
    پاسخ:
    باشه .. احتمالا همونی که داره و باید بیاره خودممـ!
    چرا؟!
    پاسخ:
    مامـ قبل 7 رسیدیمـ مدرسه!
    ببخشید حواسم نبود به جای آدرس خونه ی خودم...آدرس ِ خونه ت رو گذاشتم!

    هرچند ...
    من و تو نداریم...!
    داریم؟
    پاسخ:
    نه بابا منُ تو نداریمـ که یار جان!
    برا چی پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابای تو منو به این روز انداخته!!!
    اپ قبلیتو دزدیم بااجازه.
    قیـافـه ی چنتـا آدمـ ی آواره بـاس دیـدنـی بـاشـه
    عکسشُ گیـر آوردی بزار کمـی استفـاده کنیمـ
    پاسخ:
    به ما نخنداااا ... !
    خب از دست همون بابای نداشتت دارم میکشم دیگه!!!!!!!!منو با چندتا بچه ول کرد و رفت
    بی خامنه ای شعار هم عهدی چیست؟
    بی خامنه ای ندای یامهدی چیست؟
    هرکس که نشد فدایی خامنه ای،
    بی شک تو بدان فدایی مهدی نیست.
    ...................
    سلام همسنگر
    به روز هستم...
  • آفتابگــردون
  • سلام عزیزم ... زیارتت قبول !
    عذرخواهی منو بابت تاخیرم بپذیر

    منو دعا کردی گلی ؟؟
    مـا بیجـا بکنیـمـ بـه شـومـا بخنـدیـمـ
    فقطـ کمـی دچـار شعف شتدیـمـ از شنیـدن ِ نـامـ ِ آواره
  • ×گــُــ :) ــل×
  • به روز استــم
    انـدکـی فک کـردی ؟
    پـَ چرا هیـچ واکنشـی انجامـ ندادی ؟ روت تـاثیـری نـداشت ؟!

    دیروز لباس رزم، فانسقه و پوتین و اسلحه بود.
    و امروز؛
    لباس رزم، "حیا و حجاب است و قلم"..
    ......................
    سلام بزرگوار
    با مطلبی تحت عنوان "فرمولی برای حجاب" به روز هستم...
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • سولاملکمـ

    من آمدمـ

    خوش بگذشت ... جات خالی

    بدون دوست عزیزتر از جونت عکس انداختی؟!

    منمـ میخوامـ ببینمـ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">