شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0027

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ
سلامـ کردمـ ٬ سرشون رو بلند کردن و جواب دادن .. بعد سنمـ رو پرسیدن ُ اینکه چه

رشته ای می خونمـ .. و اظهار خوشحالی کردن از اینکه توی کلاس شرکت کردمـ ..

+ این تصویری بود از تنهـا مرد ِ ــ نیمه ــ سیاسی کشورمـ که چشمـ بسته قبولش دارمـ .. حالا به

فروتن بودنشون بیشتر ایمان آوردمـ ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۲)

  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • کــــــــــــی؟!!!!

    خودمـ باید برمـ مولکول پیدا کنمـ :))
    پاسخ:
    دکتر حداد !
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • آهــــان ... کجا دیدیش؟!

    ای بابا به همین زودی مولکول یادت رفت یکمـ دیگه فکر کن. :))
    سلامـ
    پاسخ:
    سلامـ
    ey janam ... pa chamran chi??? miram besh migamaaa
    پاسخ:
    !
    هاטּ ؟ ... چیه ؟ چرا التماس میکنـے ؟

    +میمـ جوטּ دلمـ یــیهو واست تنگ شد :(

    +...
    پاسخ:
    + عزیزمـ! بـوس گنده ..
  • داداش محمد
  • دکتر حداد رو میشه قبول داشت
    اما دکتر حداد سیاسی چیزیه که نمیدونم چطور بشه در موردش صحبت کرد
    پاسخ:
    تواضعشه که الان کمتر مسئولی دارتش ..
    دکتر حداد
    واقعا عادل است!
    چه جالب:)
    منم قبولش دارم ..
    خدا حفظش کنه ..

    + ببخش بابته بغض .. امید ری را انقدر زیاده که می دونه یه روزی برای تحقق رویاش .. وایمیسه روبروی خدا و دو رکعت نماز شکر می خونه .. و خیلی گرم و صمیمی به خدا می گه نوکرتم خدا ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • آره من نامـ اصیل قدیمشو گفتمـ
  • ساجده(رها..)
  • تو کدوم کلاساشون ؟؟!
    همونکه زیر زمین خونه خودشونه ؟! ...
    دکتر حداد که یــــــــه دونس ... ! خانومشونم خیلی قبول دارم من .... مدیر پیش دانشگاهیم بودن ..
    پاسخ:
    آره همون ..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • یاد دیدارم با آقا افتادم..
    نمیدونم چرا ولی!
    هیبتشون ناخودآگاه منو خم کرد و دستشون رو از روی عبا بوسیدم..
    و من در اینطور مواقع میگم:من افتخااااااااااااااااار میکنم؛آری خدا کند
    جانم فدای حضرت سید علی شود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">