شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0023

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۵ ب.ظ

اللهمـ صل علی علی بن موسی الرضا مرتضی الامامـ النقی التقی و حجتک علی من

فوق الارض و من تحت الثری الصدیق الشهید صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره

مترادفه کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک ..

+ تسلیت ما رو بپذیرید ..

+السلامـ علیک یا موسی بن جعفـر(ع)

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۶)

امام کاظم(ع) بیل می زد و عرق می ریخت. رفتم جلو پرسیدم: « پس کارگرهایتان؟ نیامده اند؟»
خندید. گفت:« کارگر میخواهم چکار، وقتی آدم هایی بهتر ازمن بیل زده اند؟ »
- بهتر از شما؟
- بله. رسول خدا، امیرالمومنین، امام حسن، امام حسین، امام سجاد، امام باقر، پدرم امام صادق!
- نمی دانستی کشاورزی کار بهترین بندگان خداست؟

(برگرفته از کتاب « آفتاب در محاق » از مجموعه کتب 14 خورشید و یک آفتاب)
پاسخ:
یه دنیا ممنون ..
  • ساجده(رها..)
  • وووووای .... یـــهـــــــــو ته ته دلم مشهد خواسسسســت !!!...
    تسلیت واقعا ...
    پاسخ:
    تسلیت .
    سلام خواهری
    ایام تسلیت..
    و
    التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیمـ به دعا ..
  • ساجده(رها..)

  • ... همینجوری یهو اومد ....
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • این مشهد داغیه به دل من :(

    تسلیت!

    آره رومـ تاثیر گذاشته :))
    منم تسلیت....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">