شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0007

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ
مامان وقتی گل نر گس می خرد ٬ عطرش در خانه می پیچد .. آن وقت یاد شمـا

بی اندازه می دود به ذهنمان ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۰)

و من به اندازه ی همان بوی گل ِ نرگس میبویمت حتی در پس ی همین شیشه .. :)

پاسخ:
حس می کنی عطرش را ؟!
چشم که میبندم بهتر اسشمامش میکنم .. :)
پاسخ:
:)
گل نرگس رو دوس دارم...شکلش خیلی نازه و خاصه... ولی از اون بیشتر عطر یاسه که تو خنه میپیچه!
پاسخ:
وای عطر یاس که نگـو .. مست می دونی ینی چی؟!
آره دقیقا! یه چی تو این مایه ها... دیوونه اش میشم..دم به دقیقه که ازش میگذرم یه سر بوش میکنم!
پاسخ:
:))
یـاد ِ شمـایی کـه غـایب ِ همیشـه حاضـری ..
پاسخ:
... آقا بیا و بخاطر باران ظهور کن ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • گل نرگس ...

    آره یه بوی آشـنا ... :)
    پاسخ:
    :)
    سلام.
    عاشق گل نرگسم...
    من برگشتم و آپم. مثل همیشه منتظر حضور گرمت هستم دوست عزیزم...
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • قربــونت مامـ هستیمـ تو چطوری؟!

    پ ن پ بابامه تغییر اسمـ داده! ... آره خودممـ تعجب کردمـ که اومده :))

    خیلی آسون بود فقط بعضی جاها سـوتی دادمـ در حد مرگ تو چی؟!
    پاسخ:
    آره خوب بود ..
  • ساجده(رها..)
  • بوی گل نرگس که عاااالیــه ...
    ولی هیچ گلی مثل گل مریم عطر افشانی نمی کنه همه فضا رو !!!
    ارجینالــه ارجینال .. اصــــــل !!

    پاسخ:
    :))
    دقیقا!
    از این فوران های دوست داشتن زیاد برایمان رخ میدهد خواهر جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">