شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0225. هنوز عشق تو عنوان سر مقاله ی ماست *

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

 خدا وقتی رزق آدم هایش را تقسیم می کرد ، برای حال ناخوش من آیه های حضرت موسی را در

 کاسه ام ریخت . بعد وقتی دلم گرفته باشد و حالم ناخوش ، یکجور لطیفی ، یکجور مهربانانه ای آیه

 های مربوط به حضرت موسـی را جلویم باز می کند . می داند چه دوست دارم قصــه گفتنـش را از

 موسی ، می داند چه حالم را خوب می کند وقتی می نویسد :

 " وَ لَمّا جاءَ موسی لِمیقاتِنا و کَلَّمَه رَبُّهُ قالَ رَبِّ اَرِنی اَنظُر اِلَیکَ ..." (1)

 چه سرمستم می کند از قرآنش . چه رزق خوبی خدا در کاسه ام ریخته .

 

 پ.ن : الحمدلله برای روز های پر لطف و مهربان رجب .. الحمدلله .

 

 * مصرعی از ارفع کرمانی

    هزار قصه نوشتیم بر صحیفه دل

    هنوز عشق تو عنوان سر مقاله ماست

 

 1 . و چون موسی وقت معین به وعده گاه ما آمد و خدا با وی سخن گفت موسی عرض کرد خدایا خود

     را به من آشکار بنما که تو را مشاهده کنم .

       

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱)

قرآن را باید نوشید؛ مثل یک جرعه آب گوارا در گرمای تابستان. خوشا انانکه که لذت کلام حق را چشیدند. اینها دیگر به لذتهای پایین تر، قانع نخواهند شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">