شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0221.

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

  " هو الجمیل "

 

 توی مطب نشسته بودیم و خانوم ها از بوتاکس و تزریق چربی و کوفت و زهر مار گفته بودند و بماند

 که هرچه بیشتر زمان می گذشت چانه ی من و مامان بیشتر به کف زمین نزدیک می شد از سر

 تعجب !

 و با مامان هی می خندیدیم که لابد ما ورژن خیلی قدیمی مراجعه کننده های مطب هستیم که برای

 چهارتا جوش صورت آمده ایم دکتر !

 بین توضیح مشکل پیش آمده یکی از مراجعه کننده ها بعد از تزریق و بالا پایین شدن ابروی مبارکشان

 یکی گفت که برای از بین بردن خط لبخندش آمده بوتاکس تزریق کند و من هی فکر کردم چرا یک آدم

 میانسال باید به این فکر بیافتد که خط لبخندش را که به نظرم قشنگ ترین چروک ِ موجود روی صورت

 است ، حذف کند .

 فکر کنید ! این یعنی هرکس در گذران زندگی بیشتر خندیده ، فرو رفتگی خط لبخندش _ که از کنار

 بینی شروع شده و یک هلال عمودی زیبا درست کرده _ عمیق تر است . و این یعنی طرف آدم خوش

 اخلاقی بوده و رنج زندگی خم به ابرویش نیاورده بلکه هلال خط لبخندش را عمیق کرده .

 هی فکر کرده بودم و دلم خواسته بود بهش بگویم که همینطوری خیلی زیباست ، بی اینکه نیاز باشد

 آن سوزن کزایی را در لپش فرو کند . دلم خواسته بود بهش بگویم شما چه آدم خنده رویی هستید که

 رد لبخندتان حتی به وقت نخندیدن هم روی صورتتان خودنمایی می کند .

 

پ.ن: کاش این افکار خود زشت پنداری و کم اعتماد به نفسی دست از سر زنان سرزمینم بردارد  کاش

رهایشان کند به حال خودشان کاش برود در دور دست ها گم شود و هیچ وقت پشت سرش را هم نگاه

نکند .

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • پ.ن حرف دل بود ... :)
    پاسخ:
    هعیییی ! خواهر جان
    سلام مائده جان
    داشتم لینکدونی وبلاگمو خونه تکونی میکردم . رسیدم به  وبلاگت. خوشحالم همچنان بروز میکنی  :)

    پاسخ:
    به به سلام :)

    و من چه خوشحال تر که شما اینجا رو خوندید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">