شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0223.هوای کوی تو از سر نمی رود آری

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

 " هو الرئوف "

 

 در اتوبوس داشت با سازش که من نمی دانستم چه مدل سازی است ، می نواخت و می خواند . گوش

 نمی کردم چه میخواند . فقط یک جایی وسط کلماتی که ادا می کرد "امام رضا" یش را خوب شنیدم .

 بعد گوش سپردم به شعری که آن وسط هاش اسم امام رضا آمده بود . گوش سپردم و دلم خواست

 همه ی دارایی توی کیف پولم را بریزم وسط داریه اش . فقط چون شعری  را خوانده که برای امام رضا بود .

 چون دلم را از تهران بلند کرده و برده بود در مشهد جلوی گنبد طلا رها کرده بود .

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۹)

چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد؛
همان دقیقه که چشمم، درست کُنجِ گهرشاد؛
بدون وقفه به باران، امانِ گریه نمیداد؛
هزار تکه شد این من، به لطفه آینه هایت!
(آسِد حمید برقعی)

سلام، التماس دعا...
پاسخ:
سلام .
ممنونم بابت شعر .
محتاج دعاییم

خوشتر آن باشد که سر دلبران ...

 

سال نو نیکو و پربهره با بهترین ها قدرها

پاسخ:
سلاااام خانوم مسیر :)
ممنونم سال نوی شما هم مبارک و پر خیر و برکت !
ما شما رو می خونیم ها .. ببخشید که کم کامنتیم :)

تشنه لطف ممتدت شده ام   عاشق صحن و گنبدت شده ام

خودکشی میکند دلم بی تو     آه... معتاد مشهدت شده ام..

.........

با عرض سلام و آرزوی سالی خوش برای شما..

به ما هم سر بزنید..التماس دعا

سلام
برگشتم
با یه وجب زمینِ مجازی، تازه سند زدم!
اگه هنوزم قابل لینکاندن میدونید، "کُنج دنج" رو به "عیدانه" تغییر بدید. البته با لحاظ آدرس جدید.
(سپاسگزارم)
پاسخ:

سلام .

خوش برگشتید .

بله حتما .

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    پاسخ:
    می خند ؟ :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اوهووم ...
    یاد امام رئوف بغض شادی داره 
    سلام علیکم
    ما خیلی وقت بود نیومدیم اینجا
    پاسخ:
    علیک سلام عروس خانوم ^__^

    خیلی خوش اومدین .
    البته ما هم خیلی وقته نیومدیم منزل شما :)
    ان شاءالله زیارت اش به زودی روزی و نصیب ات بانو..
    هیچ کس نومید از درگاه لطفت بر نگشت.. قِصه ها در یاد خود دارم ز احسان شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">