شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0197.

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

 اصلا همین آیه بس که دلمـ غنج برود برای بهشت تو .. و مگر بهشت نیست هر جا که تو به ساکنانش

 سلامـ بدهی ؟! .. حتی فکرش همـ روح آدمـ را نوازش می دهد ..

 کاش در کشاکش لحظه های امتحان ، لحظه های وسوسه ، درونم بپیچد : اُدخُلوها بــِسلامـ امنین *

 آن وقت مگر می شود سلامـ تو را نادیده گرفت و وسوسه شد ، مگر می شود سلامـ تو را خواست و

 گناه کرد ؟! مگر می شود تو به ساکنان بهشت سلامـ بدهی و من دلمـ نخواهد بهشتی باشمـ ؟!

 

 *46 حجر

 پ.ن : مــــاه مهمانـی دارد می آید ، من آماده امـ ؟! .. برای همـ دعا کنیمـ

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۲۵)

سلام

التماس دعا

  • خانم چادری
  • چقدر خوبه که خدا همیشه هست...
    ماه مهمانی می آید و خداجان هر کسی را به بهانه ای دعوت می کند .
    یکی را به بهانۀ خوب بودن ؛ دیگری را به بهانۀ خوب شدن !
    (التماس دعای شدیــــــــــــــــــــــد !)
  • بے بازگشتــــ ...
  • من آماده ام راخوب پرسیدی...
    دعا به میزان فراوان :'(
    پاسخ:
    اجابت دعاهات ان شاءالله ..
    سلام خواهر میمـ جان!
    البته ما که خوانده بودیم بسلام امین است ، حالا شاید طوی قرآن شما نوشته شده امنین :دی
    التماس دعا.

    پاسخ:

    سلامـ بانو خانومـ :)

    .. عاقا چرا شک و شبهه ایجاد می کنید ؟! کار درستی است این اصن ؟! :دی

    خودشه همون آمنین ِ

    سلام خانوووم،قطعا سلام خدا بر "عباد اللہ الصالحین" همیشگیه...
    پاسخ:

    سلامـ ..

    بله قطعا همینطوره ..

    یعنی میشه ؟؟؟

    پاسخ:

    بعله فک کنمـ :)

    سلام بانو...

    باید ببینم امسال بهونم واسه توبه کردن چیه...

    من آماده نیستم!!

    پاسخ:

    سلاااااامـ :)

     

  • محب علی(ع)
  • اصلا من تو را فقط می خواهم...


    لینک میشوید ان شاالله

    دعوتید

    اللهم عجل لولیک الفرج

    اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ مِنْ بَهاَّئِک بِاَبْهاهُ وَکُلُّ بَهاَّئِکَ بَهِىُّ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِبَهاَّئِکَ کُلِّهِ. . .

    سلام
    خیلی قشنگ بود..
    چقدر خوبه با این بهانه های قشنگ سراغ گناه نریم...
    التماس دعا... :)
    پاسخ:

    سلامـ ..

    ممنون :)

    محتاج دعاییمـ ..

  • سراجا منیرا
  • سلام
    جزوه مفید برای دانلود با حجم 1.5 مگابایت

    دانلود کتابچه | جریان شناسی فرهنگی | بایدها و نبایدها


    در صورت امکان، لطفاً باز نشر نمایید
  • سید گمنام
  • سلام عزیزم
    طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق.

    ایامتان به نور ِ نگاه پر مهر دوست، پر برکت..
    التماس دعا
    یازهرا«سلام الله علیها»
    ان شاءالله
    ممنون از مطلبتون
    سلام
    کلیک رنجه می کنین مومن ؟

    این بار با مطالبی با عنوان :
    دلم به دامانت یا رحیم
     کاری کرده ایم ؟؟؟
     نعمت وسوسه شیطان!
    مردم نا مَحرم



    الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
    و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


    مارو هم دعا کن مومن 
     nishtar.ir

    سلام من اعتقادات شماروخیلی تحسین میکنم دوست عزیز.من ازدیدن افرادی همچون شما قوت قلب میگیرم.خوشحال میشم به وبلگ من سربزنین
    سلام.....

    معرفی کتاب:

    *نقد شبهات پرامون قرآن کریم....اثر: علامه فقید حضرت آیة الله محمد هادی معرفت ره*

    http://heyateketab.blog.ir/post/101
    بسم الله
    سلام
    اگه میخوای جلوی مهجور بودن قرآن گرفته بشه
    یه سر بزن
    با خوندن مطلبم و تعریف کردن اون برای بقیه میشه یه قدم برداشت 
    و قال الرسول یا رب ان قومی التخذوا هذا القرآن مهجورا
    یا علی
    حرف حساب جواب نداره!
    شکر خدا... خدامون خیلی مهربونه... من اگه بودم اونایی ک اماده نیستنو راه نمیدادم! 13روز گذشته حالا.... 
    التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیمـ به دعا
    سلام
    در این ماه مهمانی برای من هم خیلی دعا کنید که خدا به من هم سلام کند.
    نصف مهمونی رفته ، آماده شدی بالاخره بانو میمـ جان ؟
    پاسخ:
    بعله نصفه مهمونی رفته ..
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلام عزیز دلم ..
    طاعات و عباداتت قبول باشه .. :) 
    .
    .
    .

    پاسخ:

    سلامـ خانومـ ِ گل ..

    همچنین شما :)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • دلم برا اینجا تنگ شده بود ..
    پاسخ:
    دل ِ منمـ برا شما :)
  • خانم چادری
  • یه حس خیلی خووووب :-)
    پاسخ:
    :)
  • ♥lمحدثه♥
  • قشنگ عست....!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">