شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0141.

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

 

 بعد از آن همه قراری که با فرناز می گذاشتیمـ ُ نمی شد .. امروز بالاخره آمدیمـ ..

 آمدیمـ بگوییمـ آنقدرها که نشان می دهیمـ بـی معرفت نیستیمـ ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۰)

  • بے بازگشتــــ ...
  • :-)
    پاسخ:
    =)
    یکی از بهترین جاهای دنیا مزار شهداس ....
    خصوصن بی نام و نشانا ....

    خصوصن این که همش فک میکنم ما چقد عقبیم ....
    پاسخ:
    اوهومـ ..

    گل !

    پاسخ:
    =)
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خوش بِ حالت :)
    پاسخ:
    =)
  • سید گمنام
  • سلام خواهری
    زیارت قبول..
    من هم امروز با بچه ها رفته بودم مزار شهدا..

    پاسخ:
    سلامـ ..

    زیارت شمامـ قبول !
  • فــــ ـــ ــآئـ ـــ ـــ ز هــ ــ ــ
  • پلاک م کو؟
    ...
    پاسخ:
    ..
  • سجاد عبدی
  • :)
    شهید گمنام سلام...
    با من بگو...حرف دلت رو...
    تا کی میخوای سکوت کنی؟؟

    سلام ما رو هم میرسوندی خانوم... بدجور دلم هوایی شد...

    زیارت قبول...
    پاسخ:
     تا کـی سکوت ؟!

  • محمدصادق برجیان
  • "فرناز" شهیده؟!
    پاسخ:
    حالا بر فرض که شهیده .. الان من با این شهیده کجا رفتمـ آخه ؟!!!!
    سلام...
    جای شما خالی...
    دیروز رفته بودم مزار شهدا. . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">