شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0114.

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

 من این نمـــاز های پشت ره برمـ را دوست دارمـ .. +

 خیلـی بیشتر از نمـــاز های دیگرمـ ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۳)

خوشی به حالت....!!!!

من هنوز رهبرم رو ندیدم...جز تو تلویزیون... :(

پاسخ:
ایشالا قسمتت بشه ..

رمضانت مبااارک...

التماس دعا

پاسخ:
رمضان شمامـ مبارکـ!

عزززززییییزم...

خوش به سعادتت..........

پاسخ:
ایشالا قسمتت بشه ..
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • التماس دعا :)
    پاسخ:
    انشاءالله اجابت دعاهاتون ..
    عکس کم داره...
    فکرش را که میکنم نماز پشت مولایمان مهدی چه صفایی خواهد داشت , بند بند وجودم میلرزد ...
    پاسخ:
    حق ..!

    mamnon azizam

    are ishalla emshab rah mioftim bazmigardim b dood :))

    پاسخ:
    .. دود !

    به سلامتی ..
    ....
    چشم حتما توهم خیلی منو دعا کن

  • سید گمنام
  • آرزویش را دارم..
    پاسخ:
    محقق شود انشاءالله ..

    معمولا در این جور نماز ها حواسم به نماز نیست.....

    نا خود آگاه صدایش را که می شنوم بغض می کنم.....

    به صدای مولایم می اندیشم......مهدی فاطمه......

    به امید نمازی با مهدی......

    خوش به سعادتتون
    من هم می خواستم بیام
    دوستام اومدند، اما من نتونستم ، قسمت نبود...
    زیارت قبول
    پاسخ:
    ممنون.
    انشاءالله قسمتتون شه ..
  • واقعیت سوسک زده
  • قبول باشد ان شاءالله ...
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">