شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0113. رمضــان ، خوان ِ نعمت خدای من ..

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

خدای من آنقدر  لطیفـــ  است که برای بنده هاش یک مــاهِ رمضان گذاشته که توی اون مــاه سفره ی

رحمتش رو باز می کنه ُ گنـــاه می خره ُ خوبــی می بخشه ..

خدای من آنقدر غفــور  است و توی قرآن َ ش که  نوشته " فَاعلَموا اَنَّ اللهَ غَفــور ٌ رَحیــمٌـ " .. را که آدمـ

می خواند نمی تواند لب هایش را نگذارد روی این آیه و بوسه بر آن نزند ..

و خدای من آنقدر  رحیـمـ  است که هر کسـی که توی این مــاه بیاید بنشیند بر سـر خــوان نعمت َ ش

می پذیرد .. یعنی هر کس ِ هرکس که بیاید با آغوش باز می آورد می نشاندش بالای سفره ..

 

.. بلــه دیگه ما یه همچین خدایی داریمـ ..

 

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۱)

عزیزم... پیشاپیش ماه رمضونت مبارک...

یادت باشه وقت سحر و افطار و نمازهات خیلی خیلی برام دعا کنی...*:)

پاسخ:
مــاه رمضون شمامـ مبارکـ!

انشاءالله اجابت دعاهات ..
دلم یک دست کریم بخشنده ای می خواهد که بیاید بی حساب ببخشد ... بی حساب ... چون من حسابم خیلی وقت است که خالی است ....
پاسخ:
.. حق !
ما هم داریم...
فقط این که بدی نمی خره خوبی بفروشه...بدیارم تبدیل می کنه به خوبیا اونارم یواشکی میندازه تو جنسایی که خریدی...
خیلی مهربون تر از این حرفاس...مث حضرت یوسفم نیست که با قصد و غرض این کارا رو بکنه...کلن می بخشه...
پاسخ:
.. بله بله حق با شماس ..
ما هم ازین خداهایه خوووب و مهربوون و رحیم و تواب و ستار و یه عالمه صفت های خوووب داریــــــم .....
:)
پاسخ:
  ئه ؟! پس شمامـ آره ؟!
  D:
چقدر مشتاق این ماه هستم.....
پاسخ:
.. مبارکــت و گوارای وجودت
  • آهسته عاشق می شوم
  • خدایـــا
    گفتم دست خالی،زشت است
    مهمانی رفتن!!
    دست پُر آمده ام
    دستی پُر از گنـاه
    چشمی پُر از امیـد
    بمانم یا برگردم؟!؟
    "علی لاری زاده"
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]
    پاسخ:
    محتاجیمـ ..
    یا علی...
    پاسخ:
    مخلصیمـ!

    salam azizam

    mamnon , yazdam.

    bale khodaye ma k harf nadare faghat gahi man khodam b shakhse ayadam mire ajab khodayi darim.

    پاسخ:
    ئه ؟! به سلامتی .. خوش بگذره ..
    قربون خدایمان بروَم ... :)))))))))))))

    وبت خیلی نازه خداییش :دی 


    تبریییییییییک بابت مهمونی خدا
    پاسخ:
    ممنونمـ ..

    برای شمامـ مبارکه ..
  • طاهر حسینی
  • صورتی برای لطیف
    آبی برای رحیم 
    سبز برای غفور 
    عجب انتخابهای خوبی
    پاسخ:
    =)
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">