شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0083

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶ ب.ظ

از راه ابریشمـ ، پروانه ها را

 

به بردگی بردیمـ

 

و این شال کشمیری در بـــاد

 

رویای پــرواز هزاران پروانه است ،

 

که به موهــایت می نشیند ..

 

+ محمد حسین ابراهیمی

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۱)

سلام.....
پاسخ:

سلام ..

  • جابر رضاپور
  • سلام
    شال کشمیری جالبه
    با گفتمان به روزم
    خوشحال میشم بخونی
  • آهسته عاشق می شوم
  • روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟؟؟
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]
    سلام نازنین....
    تغییرات مبارک باشه!!!
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • سلام بزرگوار
    بادست خط شهید علی فروزنده بروزم


    آی شهــــــــــــــــــــــــــدا با شـُمــایـم !

    نیروهای جامانـده در خاکریز دنیا ، از نـَفـَس افتـاده انـد...

    شهدارایادکنیدحتی باذکریک صلوات
    نظریادتون نره

    التماس دعا
    اجرتون باشهدا
  • آهسته عاشق می شوم
  • من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
    من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
    یکی از پاپتی هاتم.

    آقای کوچیک نواز ِ بنده پرور
    من هنوزم صله گیر چشم بارونی و اون ابر نگاتم.

    منو کشتی ، منو کشتی ، منو کشتی
    کشته باشی خوش به حالم
    من هنوزم که هنوزه یکی از کشته هاتم

    من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
    من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
    یکی از پاپتی هاتم
    .
    .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج[گل]
  • گــل استـــم :)
  • نایــس.. :*
    پاسخ:

    فدا بشمـ ..

    امروز خوش گذشت دوستم ؟! .....

    دلم تنگ شده باو . . . =((((
  • محمدحسین ابراهیمی
  • لطفا نام شاعر بیچاره را ذکر نمایید
    پاسخ:
    بله چشمـ!
  • محمدحسین ابراهیمی
  • از کسی که لینک هایش پنجره هایی به سوی آسمان است بعید میدانستم... لطفا کم لطفتان را هرچه زودتر جبران کنید و نام شاعر را اضافه نمایید... منتظرم

  • محمدحسین ابراهیمی
  • با سپاس فراوان

    پاینده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">