شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0080.من از آن روز که در بند تو امـ آزادمـ ..

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ

ما سوار قطار بودیمـ ..

و قطار عازمـ حریمـ ِ نــور ..

تپش قلب هـا و ٬

اَلسَلامـُ عَلیک یا امامـ رئوف ..

+ زائر مشهد الرضا که باشی .. انگار تمامـ دنیا را داری ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۲)

مشهد بودی؟؟؟
پاسخ:
خواهمـ رفت ..
به زودی؟؟انشالله..التماس دعا..
پاسخ:
آره =)
به سلامتی دوست خوبم
یادت نره ما رو دعا کنی ...
دانشگا قرار بود ما رو ببره ولی اینطور که بوش میاد نمیبره
  • بی رنگی...
  • سفرت به خیر و خوشی
    انشاالله با دست پر برگردی، و یک دل ِ پرنده تر..

    دعا...
    پاسخ:
    ممنون خانومـ ..
    سلام

    از بلاگفا یه هوییی وبلاگتونو باز کردم شاید قسمت بوده ...برای منم دعا میکنید از امام رضا بخوایید گره مشکلموحل کنه بهش بگید به حق اون کاضمین که فرستادم پیش جوادش

    مشکلمو حل کنه
  • گــل استـم :)
  • آآآآآخخخخ..که به قول شاعر "از کعبه صفای این حرم بیشتر است!"

    اومدی مشهد دعام کن عزیز..امام رضا خیلی هوای زائراشُ داره

    میگم قرار بود اومدی مشهد بیای بالـا پشتِ بوممون!یادته؟
    پاسخ:
    ئه راس می گیااا .. عب نداره حالا دفعه بعد ..
  • آهسته عاشق می شوم
  • شهادت عشق است...
    .
    .
    .
    دعامون کنید در لحظه دعا
    یعنی الان مشهدی؟؟دلم تنگید برلت دوست عزیز
    وای من یهو یاد اردویی افتادم ک پارسال با بچه ها از طرف مدرسه رفته..یعنی فوق العاده بود..با بچه ها تو اون سرما تا صبح توی حرم بودیم هر شب..تو صحن..نزدیکای اذان صبح..واای دلم اون روزارو میخاد..
    پاسخ:
    =)
    اصلاح میکنم:رفته بودیم!!
    با خواندن این پست چقدر دلم پرکشید....
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    دلم به سلامی خوش است که جوابش واجب است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">