شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0052

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۲۷ ق.ظ
وَ دَعَوتَنی الیکَ و لَو لـا انتَ لَمـ اَدر ِ ما انتَ *..

+ و بسوی خود خواندی مرا .. و اگر تو نبودی من ندانستمـ که تو کیستی ..

و اَنَّ الرّاحِلَ الَیکَ قَریبُ المَسافَة ِ *..

+ و اگر هرکس به درگاهت کوچ کند ٬ راهش نزدیک است ..

بَل لِثَقَتی بــِکَرَمِکَ *..

+ بلکه اطمینان به کرمت دارمـ ..

واسئَلوُ اللهَ مِن فَضلِه ِ اِنَّ اللهَ کانَ بـــِکُمـ رَحیماً * ..

+ و بخواهید از فضل خدا زیرا خدا به شما مهربان است ..

هــاربٌ مِنکَ* ..

+ گریزانمـ از تو به درگاهت ..

اَینَ غیاثُکَ السَّریع* ..

+ کجاست فریاد رسی شتابانت .. ؟!

وَ مِن عُقوباتِ المَعاصی جَنَّبتَنی حتّی کَاَنَّکَ اِستَحیَیتَنـی ..*

+ و از عقوبت های نافرمانیمـ برکنارمـ کردی انگار که تو از من شرمـ داری .. !

* بخش هایی از دعای ابو حمزه ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۴)

سلام
میشه خواهش کنم وقتی ابوحمزه خواندید ، ماروهم دعا کنید؟
التماس دعا..
پاسخ:
محتاج دعاییمـ ..
میـدونـمـ دلتنگـی ینــی چــی ..
اگـه بتـونمـ کمکت کنـمـ عـالــی میشـه ..
پاسخ:
میشه ..
چرا دل منو آب میندازی برای کتاب خوندن.قیدار!
میای بریم مدرسه به بچه هاسر بزنیم؟
  • ساجده(رها..)
  • .... دلتنگـ ـی . . .
    پاسخ:
    الهی قربونت برمـ ..
    هی منم که ذره ذره می میرم که اینجوری خب!
    پاسخ:
    این ذره ذره ها بهای قربــه ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • اینا چیه میگی؟ کی همچین چیزی گفته؟

    سریع بیا توضیح بده چی شده تا بیش از این نشدمـ ...

    بدو ...
    هـو جونمـ ..
    من همـون دختـری بـا اسـانس ِ لبخنـدمـ تغیــر آدرس دادمـ و منتقل شـدمـ اینجـا ...



    لطفـا آدرس مخفـی بمونـه .. لینـکمـ نکن ..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • وااای..چی همه پست گذاشتی..!؟ :O

    ×دعای ابوحمزه.. :(
    صبح ها ساعت 2 تو حرم آقای میر داماد میخونه..
    آآآآآآآآخ که چقــــدر قشنگه این دعا :(

    ×برا پست 0053 :
    خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبا یم
    تو ای والاترین مهمان دنیایم
    بدان آغوش من باز است،شروع کن!
    یک قدم با تو
    تمام گامهای مانده اش با من..
    -مسلماً خونده بودیش قبلنـا..ولی خودم شخصا روزی 100 بار هم تکرارش کنم برام تازگی داره!
    پاسخ:
    می دود زیر پوستمـ .. لذتش ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • باشه عزیزمـ

    ما رفتیمـ ...
    ممنـون عـزیـزمـ ..

    نـه کـامنتـا رو تـاییـد کن ..ولـی من آدرس نمیـزارمـ
    من ُ تـو وبلاگ دوستـان ذخیره کن تـا آدرسمـ ُ داشتـه بـاشــی ..

    البتــه شـرمنـده کـه این همـه درد ِ سـرت میـدمـ ..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • یه جمله ای خونـدم همینجوری دلم خواس بنویسمش اینجا:

    ×نمیفهمـم!
    وقتـی به نمـاز می ایستـم
    تـو مـرا میخـوانی!؟
    یا مــن تـو را میخـوانم!؟؟
    فقـط
    کـاش که عشقمـان دو طرفـه باشـد!

    پاسخ:
    ای جانمـ .. مرسی عزیزمـ ..
    چه حس خوبی!
    پاسخ:
    :)
    سلام پسرم.خوبی؟ببین خاله خواست بیاد مدرسه توام بیا.آخه دلم خیلی براتون تنگ شده.باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه قسمت از دعای ابوحمزه رو خیلی دوست دارم...

    "خدایا
    به آن چنان یقینی برسانم که بدانم
    به من هیچ نمی رسد
    جز آن چه تو برایم نوشته ای..."

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">