شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0051

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۴۹ ق.ظ
قــیدار خان ! این رسمـ مردانگـی نبود ٬ که وسط این همه شلوغی ُ درس ُ درس ..

آنطور خوش قواره بیایـی بنشینی گوشه ی اتاقمـ و هـی چشمک بزنـی ..

همین الان همـ که تو را گذاشته امـ زیر دستمـ و می نویسمت هر از گاهی تفالی

می زنمـ ..

محضری آمدم بگویمـ .. این رسمـ َش نبود ..من فعلا باید درسمـ را بخوانمـ ..فهمـَ ت

بیجک گرفت قــیدار خان ؟!

+ برای قــیدار خوان های این وبلـاگ !

+ عاشق ِ این مطلبمـ : دعا هایمـ همـ قد خودمـ بودند ! .. بخونینش ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۱)

  • ساجده(رها..)
  • ینی نخوندیش می خوای بخونی ولی به خاطر درس نمی تونی ؟؟؟!!

    امیدوارم درست نفهمیده باشم ... !
    پاسخ:
    ینی خوندمش ولی دوباره دلمـ می خواد بخونمش ..
  • ساجده(رها..)
  • بخوووووون باو دوستم !!!
    اوووه حالا کو تا کنکور !!!!!؟ بخون یه روزه تموئمه ... اونم دفعه دوم .... !!
    اینطوری که بدتره هی فکرت درگیره عوضش !!
    یه حجم درسو معلوم کن بعد جایزش بذار خوندنه قیدار !
    من تا اردیبهشت سال کنکورم همینطوری کتاب متفرقه می خوندم ...
    یه کاری کن وقتای پرتت همش کتاب دستت باشه !
    پاسخ:
    آخه میدونی ساجده جون من کتابای دیگه همـ می خونمـ .. اما قیدار فرق داره ..
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • میدونمـ عزیزمـ اشکال نداره

    دلت شکسته؟! جدیدا؟!

    پس من که این قیــدار خان رو نخوندمـ چی بگمـ؟!
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • آره راست میگی!

    باشه حتما خودممـ خیلی مشتاقمـ که بخونمـ ایشالله هروقت بشه حتما میخونمش.

    قیدار خان به کنار کلا کتابای رضــا خان قشنگه
    پاسخ:
    :))
    قیدار کجا بود توی این دوره؟به قول ِ صاحبش منقرض شده این سلسلهـ

    این روزها حوصلهـ نیست
    پاسخ:
    .. این روز هــا .. ما دوباره تاسیس می کنیمـ سلسله َ ش را ..
    وبلاگمان
    من نخوندم ولی شاید یه روزی یه جایی یه کسی ... شاید خوندمش ...
  • داداش محمد
  • روزهای این ماه به اخر که می رسند
    بیشتر بوی جدایی می دهند
    انگار به زور می خواهند به تو بفهمانند که تو مال این طرفها نیستی
    سلام رفیق....
    قیدار قشنگ بود؟؟؟؟حال و هوای من او هست؟؟؟مثل بیوتنه؟؟
  • ×گــُــ :) ــل×
  • سلـاملکـم..
    من قیدار نخوندم هنـوز خـــب!
    ولی قصدشُ دارم!

    ×قیـدار جـان بـذا درسشُ بخونه..خوب باش!
    پاسخ:
    والــا ..
    چقدر خوب فهمیدم این پست رو....

    دعاهایم هم قد خودم بودند هم خیلی قشنگ بود...ممنون....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">