شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

شمعدانی هاے لب تاقچــه دلــ

با چـراغ ِ تـو خـــانه روشـن مـی شود ..

0037

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ب.ظ
خیال ِ خیسمـ را امروز با خودمـ بردمـ سر کلاس .. همان خیالمـ را که دیشب تا صبح

بخاطر صدای باران نخوابیده بود ...

+حُسنی می گفت مادبزرگش گفته خدا قبل ماه رمضون در ِ رحمت ِ ش رو به رومون

باز کرده ..

+شکر ..

+یک توصیه : کتاب "حجاب بی حجاب"  آقای زائری بی نظیره جدا توصیه می کنمـ

بخونیدش ..

  • خانومـ ِ میمـ

نظرات  (۱۷)

منم دلم میخواد:(
پاسخ:
+ دعا کن !
دارد باران می بارد؛
شعر سراییده می شود از آسمان..
باران یعنی:
خدا هم شاعری را دوست دارد...
پاسخ:
بـــاران که می بارد انگـار مهربانیَ ش مهربان تر می شود ..
  • ×گــُــ :) ــل×
  • سلـام..

    مـا خیـال خیسمــون رو کجـاها که نمیبریــم با خودمون..!!

    آی..داریـم میریم مهمـونی دوست داشتنیِ خـدا..شکــرت ای عظیـم!

    -

    سوتی هـام هم متقابلـاً عاشق شمان

    چــرا..دیگه استفـاده نمیکنم
    پاسخ:
    .. آخی عزیزمـ!
  • ×گــُــ :) ــل×
  • قـربونتـون برم
    پاسخ:
    فدات!
  • ساجده(رها..)
  • وااااای چقد چسبید بارون دیشب و امروز ....

    ... میگم می خوای کتابم برام بیار پنجشنبه ؟!... (آیکونه سو استفاده کردن از موقعیت!!)
    پاسخ:
    من که از تو می ترسمـ .. اگه نیارمـ فک کنمـ باید فاتحه خودمو بخونمـ ..!
    چقـد منتـظـر ِ این مـاه بـودمـ
    من حتمـا بـاس این کتـابُ بگیـرمـ بخونـمـ چون تـو پیشنهـادش کـردی

    + ورپــریــده
    پاسخ:
    :)
    اره بارون ......
    کاش اینجا هم می بارید:(
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • منظورت از خیال خیس چی بود؟! من باز غیرتی میشما

    حسنی؟!!!

    شکـــر ...

    آفرین دیدی خودتمـ قبول کردی عزیزتر از جونتمـ

    ولی من اصلا دلمـ به حال این جماعت نمیسوزه ... اینقدر فسیلن که حتی وقتی

    میخوای بهشون کمک کنی خودتمـ رو میکشن پایین!
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • جوجو من که کنکورمـ 5شنبه 8 صبحه تا ظهر

    اشکال نداره شماها برین ایشالله بعدا جور میکنیمـ دوباره میریمـ ...
  • ساجده(رها..)
  • آره باید حــســــــاااابــی بتـــرســـــــونــمــــت اونجا !!
    هنـوز نـه ینـی هنـوز آمـاده نشـدی واسـه این مـاه ؟ یـا چـی ؟!
    تـو رو نمیـدونمـ ولـی من علـی رغمـ ِ انتظـاری کـه واسـه این مـاه داشتمـ هنـوز آمـادگـی ِ ورود بهـشُ نـدارمـ
    خدا تـوفیـق بـده ...

    +
    من دارم وبلاگ رو تغیراتی میدم...لطفا در قسمت پیوند هاتون اسم وبلاگ رو از "کافه پیانو" به "ماه و مه" تغییر بدید...در ضمن اسم بنده از اسپرسو به "مه" تغییر خواهد کرد...الاحساب تا اینجارو داشته باشید تا آدرس جدید وبلاگ رو هم خدمتون عرض کنم...
    این هم آدرس جدید وبلاگ کافه پیانو:
    که در قسمت "وب سایت" درج شده...
    نام نویسنده وبلاگ: مه زده
    نام وبلاگ : ماه و مه
    لطفا تغییرات لازم رو اجرا کنید... همچنان از حضور شما خرسند خواهم بود...
    مدیریت وبلاگ
    دلم تنگه برات ...
    چه بارون قشنگی بود
    من که زدم زیر بارون با یه مانتو نخی و یه گوشی
    گل گیسو و بارونش
    همین و بس
  • نــَفـْـسَ‍ـ مْ‍ــ...
  • باشه جوجو ...

    اگرمـ جور نشد اشکالی نداره ... خودتو اذیت نکن :)
    آهـان .
    هنـو دیـر نشـده هـروقت تـونستـی شـروع کن

    نمیـدونمـ چرا حس میکنمـ هنـو طهـارت ورود بـه این مـاه ُ نـدارمـ
    این اوهوم یعنی تایید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">